כלי תקשורת בסוריה דיווחו אמש כי שני בני אדם נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל בחלב ובדמשק, והלילה (חמישי) מתבהרים פרטים נוספים באשר לאירוע. קצין רוסי בכיר טען כי שמונה מטוסי F-16 ישראליים השתתפו בתקיפה נגד שדות התעופה הסוריים, וכי הם שיגרו שמונה טילים מונחים ושמונה פצצות מונחות מבלי להיכנס למרחב האווירי הסורי. עוד טען הקצין, כי  שלושה מהטילים הופלו בירי של מערכות נ"מ סוריות. 

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה מטרות בדמשק ובחאלב
 
לפי אולג יגורוב, סגן ראש מרכז הפיוס הרוסי בסוריה, חמישה חיילים סורים נפצעו והתקיפה פגעה במסלול בלתי פעיל בשדה התעופה בחלב, בעמדת אנטנה של מערכת הגנה סורית מדגם S-125 ובשני מחסנים עם ציוד צבאי.

סוכנות הידיעות הסורית סאנא דיווחה אתמול בערב כי מערכות ההגנה האווירית במדינה הופעלו באזור העיר חאלב, בצפון מערב המדינה, וכי פיצוצים עזים נשמעו בסביבתה של העיר.

 בתוך כך, רשת "אל-מיאדין" הלבנונית דיווחה כי יעד התקיפה היה ככל הנראה שדה התעופה הבינלאומי של העיר, אליו "שוגרו מספר טילים" וכי נגרם לו נזק. על פי הדיווח, "חיל האוויר הישראלי תקף את אחד ממסלולי ההמראה של שדה התעופה ומחסני תחמושת בצמוד אליו".

כזכור, ביום חמישי האחרון דווח בסוריה כי ההגנה האווירית הסורית התעמתה עם מטרות עוינות בשמי העיר מסיאף שבמערב המדינה. לפי דיווחים נוספים הייתה תקיפה גם באזור נמל טרטוס ופיצוצים עזים נשמעו באזור.