צביקה יחזקאלי, פרשן "חדשות 13", התארח היום (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס לבקשתו של נשיא ארצות הברית מראש הממשלה מלפיד להגיע להסכם עם לבנון בתוך מספר שבועות: "אם יש הסכם שאפשר להשיג זה ההסכם הזה. אני רק רוצה להזכיר לך שלפיד קיבל את השיחה מביידן על ההסכם עם איראן, ואז הוא אמר לו ללכת על ההסכם על הגבול הימי עם לבנון. הרי בעצם ההסכם הזה הוא בר השגה. זאת אומרת, שאם יכול להיות איזשהו הישג לממשל ביידן באזור, זה בטח לא יקרה עם הפלסטינים ובסיפור של איראן".

מקרון מצפה להסכם גרעין בתוך ימים, בישראל מגבירים את הלחץ על ביידן
"האמריקאים מבינים שלישראל יש את חופש הפעולה לפעול נגד איראן - עם הסכם או בלי"  

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן על הסכם הגרעין עם איראן בכנס בבאזל (יוני זוננשיין, ההסתדרות הציונית העולמית(

"השליח האמריקאי לשיחות האלו עשה עבודה טובה בכדי להגיע למצב שישראל ולבנון מסכימות שיש קו ביניהן. לבנון מסכימה על אסדת כריש, וישראל תוציא גז מתוך שטחה, על מנת לייצא אותו ללבנון. זו מחשבה יפה בהתחשב במצב הכלכלי במדינה", הוסיף יחזקאלי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הוא התייחס גם למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה: "נסראללה לא עושה שיקולים שיכנס כסף לעם הלבנוני וזה יכול לעזור למשבר הכלכלי. הוא חושב על איראן ועל השאלה מי בעל הבית. ישראל ערוכה למצב שנסראללה לא יאהב את הפשרה הזו".

"אנחנו צריכים חתימה של נסראללה, לא פיזית, אל תודעתית. הוא הכתובת, והכתובת שלו הוא איראנים. אם תנאי ההסכם לא יביאו כבוד ללבנון הוא לא יקבל אותו. במקרה כזה נגיע למלחמה מידית או לנקודת סכסוך. ישראל יודעת את הדבר הזה ולכן בונים את האסדות אחת ליד השנייה", הוסיף פרשן "חדשות 13".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM.