חבר תנועת הביטחוניסטים, רמ"ט פיקוד דרום לשעבר ומח"ט השומרון תא"ל במיל' הראל כנפו שוחח הבוקר (רביעי) עם גדי נס ב-104.5FM על מנת להתייחס למצב הביטחוני המתחמם בגזרת יהודה ושומרון, לאחר שגורמי ביטחון הזהירו כי מחבלים מנסים להתגרות בחיילי צה"ל ולבצע 'פיגוע משיכה'. במהלך הדברים טען כנפו כי "לא יכולות להיות שתי מדינות לשני עמים פה, אני חושב שאנחנו באינתיפאדה נוספת".

בפתח דבריו טען התא"ל במיל' כי הרשות הפלסטינית מדגימה את כשלון הסכמי אוסלו: "היחידים שלא מבינים את העניין הזה הם אנחנו. לא יכולות להיות פה שתי מדינות שחיות אחת לצד השנייה. יכולה להיות פה מדינה אחת חזקה, עם ישות פלסטינית. ראש הממשלה הנוכחי שהוא ראש ממשלת מעבר עמד מעל בימת האו"ם ולא ביטא את רחשי ציבור הבוחרים של ישראל, אלא רק את דעתו הפרטית ולא שום דבר אחר. אני חושב שאין לו מנדט להגיד דברים כאלה. שוב, הוא לא ראש ממשלה נבחר, הוא ראש ממשלת מעבר. היום, הוא עושה את כל הדברים שהוא הטיף לביבי שעשה בזמן היותו ראש ממשלת מעבר".

עוד הוא אמר כי "בצפון השומרון התשובה היא התחלה חדשה. צריך לכבוש את צפון השומרון, פשוט להשתלט על השטח ולשלוט בו בצורה מלאה. לא משנה כמה צריך להפעיל צבא בכדי לעשות את זה. הרשות הפלסטינית גוססת ואנחנו כל פעם צריכים להנשים אותה מחדש. צריך להמית אותה בהמתת חסד, ולהתחיל לאמץ פתרון מדיני אחר לגמרי. אני לא מפר הסכמים, מי שמפר הסכמים זה הם – הרי הם לא מצליחים לספק ביטחון, ואין להם שום זכות קיום. הם לא מצליחים להשתלט על השטח".

לסיום אמר תא"ל במיל' כנפו כי "אנחנו בתוך עיצומה של אינתיפאדה. תסתכלו על המנגנונים שהצטרפו לאחרונה לפיגועים. ככה בדיוק זה היה בתחילת האינתיפאדה הקודמת".