שעות לאחר חיסול אחיו של המחבל שביצע את הפיגוע בדיזנגוף, חילופי האש בג'נין שנפתחו הבוקר (רביעי) בין כוחות הביטחון הישראליים לחמושים פלסטיניים התחדשו בשעות הצהריים, כאשר לפי דיווחים פלסטינים ישנם הרוגים ופצועים רבים. בתוך כך, ברחבי יהודה ושומרון נשמעות קריאות לקיים צעדות תמיכה במתפרעים.

ראש הממשלה יאיר לפיד הגיב לאירועים לפני זמן קצר ומסר: "כוחות הבטחון פעלו הבוקר בנחישות במטרה לעצור מספר מחבלים המעורבים בתכנון פיגועים לרצח ישראלים, ביניהם גם אחיו של הרוצח מפיגוע הירי ברחוב דיזינגוף, שתכנן להמשיך את נתיב הדם והמוות. במהלך הפעילות נפתחה אש נגד כוחותינו ובתגובה מהירה ומדוייקת סוכלו המחבלים. הכוחות פעלו בנחישות ובדיוק מירבי בזכות מודיעין איכותי ויכולת מבצעית של צה״ל, מג"ב ושב״כ. לא נירתע ולא נהסס לפעול נגד כל מי שינסה להרים את ידו על אזרחי ישראל ועל כוחות הבטחון".

עבד חאזם, אחיו של המחבל מדיזנגוף, שחוסל בג'נין (צילום: רשתות ערביות)
עבד חאזם, אחיו של המחבל מדיזנגוף, שחוסל בג'נין (צילום: רשתות ערביות)

נהיג תנועת הג'יהאד האיסלאמי, חאדר עדנאן, אמר כי "הכיבוש הישראלי מנסה להטיל אימה על עמנו במחנה ג'נין על ידי פגיעה במשפחות השהיד ראאד חאזם. מאמציו לא יפגעו בנחישות של עמנו".  דובר החמאס חאזם קאסם: "ג'נין תמשיך להילחם בכיבוש עד שיגורש מארצנו. כל טרור הכיבוש לא ישבור אותנו ואת העיר העיקשת ג'נין".

החזית העממית פרסמו הצהרה משלהם: "הרשות הפלסטינית חייבת להפסיק לאלתר את התיאום הביטחוני ואת כל היחסים והנורמליזציה שעשתה עם הישות הפלילית הציונית. הרשות חייבת לאמץ את שפת העימות המקיף ולעמוד לצידנו נגד הכיבוש".