חילופי אש כבדים נרשמו הלילה (שלישי) בין כוחות הביטחון לחמושים מארגון ״גוב האריות״ בקסבה של שכם, שהובילו לחמישה חמושים שנהרגו בעימותים, ביניהם מייסד ״גוב האריות״. עוד פורסם, כי כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ השמידו דירה ששימשה כמעבדת מטענים של חוליית הטרור. חבר תנועת ״הביטחוניסטים״, אל"מ במיל׳ רונן איציק, שוחח עם יואב מינץ בתוכנית ״קפאין״ ברדיו צפון 104.5FM והביע את דעתו על הפעולה.

לדברי איציק, ״זה רק מראה כמה רמת המקצועיות גבוהה בקרב טייסי חיל האוויר - לתקוף באור יום ולפגוע בצורה כל כך מדויקת, זה לא דבר מובן מאילו בכלל. זה מראה את איכות חיל האוויר הישראלי, שבמטוסיו יושבים ויושבות מיטב הנוער של החברה ישראלית. הדבר הזה מצביע גם על מודיעין מדויק, אבל מעל הכל מעביר מסר שאין לנו שום בעיה להיכנס בכל שעה ובכל מצב ולפגוע במאמצים שלהם. זו רמת ביטחון גבוהה, ביצוע יוצא מן הכלל".   

בהמשך טען: "אנחנו מתמודדים עם התגברות הטרור שיוצא מצפון השומרון במרחב שכם - קיים שם ואקום של חוסר משילות של הרשות הפלסטינית, כנראה הם לא מממשים את אחריותם בלספק ביטחון באזורים שהם באמת שולטים עליהם ולכן אנו נדרשים להפעיל כוח בתוך המרחב הזה. יש פה מאמץ מתמשך של כמה חודשים להתמודד עם תשתיות הטרור האלה".

על ארגון ״גוב האריות״ אמר: "הם משליטים טרור ופחד גם על התושבים בתוך שכם. הם לא צבא ולא ארגון טרור, אלא חבורת פושעים. עם זאת, אנחנו מכירים היטב את האזורים האלה וגם לשם אנחנו יודעים להגיע ולפעול. חלק מהכלים שבידי מערכת הביטחון זה סיכולים ממוקדים. אני מעריך שהסיכולים הממוקדים לא רק יימשכו הם גם יתעצמו".