המאבק הישראלי בניסיונות העברת הנשקים לאיראן נמשך כל העת, כאשר במהלך השבוע דווח על שלוש תקיפות המיוחסות לחיל האוויר הישראלי ברחבי המדינה. התקיפה האחרונה התרחשה, כך לדברי גורם צבאי סורי במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) והדיווחים הקשורים ליעדיה ולנזקים שנגרמו - או לא - רבים.

דיווח בסוריה: פיצוצים נשמעו בשמי דמשק בעקבות תקיפה ישראלית
לאחר יותר מחודש: מטרות איראניות הותקפו בנמל התעופה הבינלאומי בדמשק

המרכז הסורי לזכויות אדם דיווח כי יעד התקיפה היה למחסני נשק ותחמושת של מליציות המזוהות עם איראן. מדובר כאמור במחסנים הנמצאים במרחק כמה קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי שבדמשק. במקביל, רשת אל ערביה דיווחה כי בתקיפה, ה-28 מתחילת השנה והשלישית בתוך פחות משבוע, נהרגו ארבעה אנשי חיזבאללה - בהם אזרח סורי, והושמדו מחסני נשק ותחמושת, דבר שגרם לאבידות קשות למיליציות הללו.

עוד דווח כי לצד המחסנים, הותקפו אתרים איראנים נוספים, הקשורים למפקדת משרד התמיכה של הליגיון הלבנוני במשמרות המהפכה, ואתרים המזוהים עם הדיוויזיה הרביעית הסורית, בראשות מאהר אל אסד - אחיו של הנשיא הסורי, שתומך באיראן באמצעות העברת נשק אסטרטגי וחומרים מסוכנים.

לצד הדיווחים הללו, התקשורת הסעודית דיווחה כי יעד התקיפה היה משלוחי נשק שהועברו מאיראן לחיזבאללה הותקפו באזור דמשק.  מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח כי לפחות ארבעה טילים פגעו במטרות בשדה התעופה של דמשק ובאזור א-סיידה זיינב, שמדרום לבירה.