הפיגוע שאירע אמש בשכונת גבעת האבות בקרית ארבע שהוביל למותו של גבר כבן 50 ולפציעתם של ארבעה בני אדם, התרחש לא רחוק מביתו של יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר. ח"כ בן גביר שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס לתקרית הקשה. 

"חילצתי את הקב"ט והמשכתי לירות": הקצין שחיסל את המחבל משחזר את הדרמה

הבחין במחבל ולחץ על דוושת הגז: צפו בתיעוד נטרול המחבל מהפיגוע בקריית ארבע

"בוקר קשה אצלנו", פתח בן גביר והוסיף: "הייתי בדרכי לחוג בית בירושלים, אנשי יחידת האבטחה של משמר הכנסת אמרו לי שיורים על הבית שלי, שיש שריקות של כדורים לכיוון הבית. לפני הכל יש לי אישה ושישה ילדים, זה הדבר הראשון שניסיתי להשיג. בדיעבד אני יודע שירו לרכב שדומה לרכב שלי. זה לא משנה אם עשו זאת בכוונת מכוון או לא, החיים שלנו כאן הם הפקרות".

עוד הוסיף: "לפעמים יש לי תחושה שעד שלא יקרה לי משהו, השמאל לא יירגע. הייתה חוליית חיסול שניסתה לרצוח אותי. יורים לי על הבית, הכדורים שרקו. באתם עם נרטיב לומר שאיתמר בן גביר מנצל את האירוע. גם חוליית החיסול היא שקר? תפסיקו עם זה". 

בסיום, טען ח"כ בן גביר: "עד שלא יחסלו אותי, לא תהיו מרוצים. גנץ מגלה מדיניות של אוזלת יד, הוא מפקיר אותנו. בשבועות האחרונים העלו את הרף, יש יותר מאבטחים סביבי. כל הגורמים, כולל השב"כ, מדברים על זה שיש איומים על החיים שלי. רעייתי והילדים מקבלים הודעות וכרזות עם סימונים". על דבריה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, שטענה כי הצלחות נתניהו ובן גביר הובילו לרצח רבין, אמר: "אין גבול להסתה ולהתרת הדם? אני רצחתי מישהו? היא מתירה את הדם שלי. יש גורמים בשמאל שאם אני לא אחזור הביתה, לא יבכו, כולל מרב מיכאלי".

ממפלגת העבודה נמסר: "קודם שאיתמר בן גביר, שהשתמט משירות צבאי, יחזיר את הסמל של האוטו של רבין למשפחת רבין ויתנצל בפני נועה הנכדה שלו על שתקף אותה. ההתבכיינות של בן גביר שמתחפש לדובון אכפת לי לא עושות רושם על אף אחד".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm