אירוע ירי התרחש היום (רביעי) ביישוב שקד שבצפון השומרון. באירוע לא נרשמו נפגעים בנפש, אך נרשמה פגיעה במבנה ביישוב. כוחות צה"ל סורקים את האזור בניסיון להתחקות אחר מחבלים ומקור הירי.

סימני הירי על הבית ביישוב שקד בשומרון (צילום: מועצה אזורית שומרון)
סימני הירי על הבית ביישוב שקד בשומרון (צילום: מועצה אזורית שומרון)

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שוחח עם בני המשפחה שביתם נפגע מהירי, חיזק את ידם ואמר: "אנחנו עומדים יחד מול אוייב ברברי, שפל ופחדן, אשר יורה מרחוק לבתים. עם ישראל עם חזק, ההתיישבות בשומרון חזקה ובע"ה ביחד ננצח".

בנוסף,דגן תקף בחריפות את הממשלה ודרש לצאת כבר היום למבצע צבאי: "אנחנו עומדים מול גל טרור שמובל, מוסת וממומן ע"י המחבל בחליפה אבו מאזן וחבר מרעיו המחבלים מהרשות הפלסטינית. שוב פיגוע ירי ביישוב שקד, פיגועי הירי החוזרים ונשנים יוצאים מכפר המרצחים טורה אל-ערביה, אשר רק מלפני פחות משנתיים יצא משם רוצחה של אסתר הורגן הי"ד. חייבים למגר את הטרור ולצאת להתקפה. ממשלת ישראל חייבת לצאת היום, היום ולא מחר, למבצע צבאי, לאסוף את כל הנשקים, לפרק את תשתית הטרור של הרשות הפלסטינית ולשים סוף לפיגועים. חיייבים לעבור להתקפה, ולהביא הרתעה. אני שב ומזהיר, הססנות וגרירת רגלים לא יעצרו את הטרור! רק יציאה להתקפה תשים סוף לפיגועים, זה כבר עלה לנו בדם השבוע וחס וחלילה יכול לעלות בעוד דם, לא נסכים לזה".