הרגעים בהם חיילת צה"ל הותקפה בחברון במהלך שבת "חיי שרה" עוררו סערה וגינויים רבים במערכת הפוליטית. ליבה, אמה של החיילת, התייחסה היום (ראשון) בראיון בכאן ב' לסערה. בראשית דבריה, סיפרה ליבה כי היא מאוכזבת מכך שתוקף בתה, המתגוררת בתל רומיידה, הוא יהודי. "היא נכנסה לסיור בקסבה, ומי שהגיע אליה נגח בה והרביץ לה עם מקל. היא לא ראתה אותו כל כך כי הרימה את היד כאילו לראש ואז חטפה. כשזה בא מיהודי זה כואב, הרביצו לה כי היא היתה במדים של צה"ל, לא כי היא עשתה משהו", הסבירה.

בן גביר על החשוד בתקיפת החיילת בחברון: "שיכור"

לטענת האם, התקיפה לא היתה צפויה. "הוא תקף אותה בלי שום סיבה, היא לא היתה מעורבת בדבר", הדגישה, "מדובר היה בבחור צעיר, עם כיפה, פאות וחולצה לבנה של שבת". עוד ציינה כי לאחר תקיפת בתה, הגיעו גם יהודים וגם חיילים שהיו במקום והפרידו, אך התוקף ברח ולא הצליחו לתפוס אותו: "היא בכתה, והלכה לתאג"ד לקבל טיפול ראשוני".

ליבה הדגישה כי "אנחנו תושבים בתל רומיידה, אלה לא אנשים מהיישוב, מדובר בנוער שבא לעשות בלאגן, זה מיעוט. אנחנו בחברון נגד המעשים האלה, אנחנו מחנכים את הילדים שלנו נגד אלימות. היתה אוירה טובה כל השבת".

בסיום דבריה הדגישה אמה של החיילת מדוע שבת חיי שרה בחברון חשובה לה כל כך. "זו שבת שמביאה לנו הרבה כוחות, כשעם ישראל מגיע לחברון זה מעודד אותי, ולמרות המצב הבטחוני באים לכאן לעודד אותנו", הסבירה וציינה כי ראש הממשלה יאיר לפיד או שר הביטחון בני גנץ לא התקשרו - והיחיד שכן התקשר הוא חבר הכנסת איתמר בן גביר. "אני לא מצפה לכלום מאף אחד, אני תומכת בבת שלי. היא תחזור לשגרה שלה, זה יותר חשוב לה מכל דבר אחר, היא גאה להיות חיילת", סיכמה.