פיגוע דריסה הבוקר (שלישי) באזור כוכב יעקב, סמוך לאזור התעשייה שער בנימין: לוחמת צה"ל כבת 20 נפגעה באורח קשה, לאחר שנפגעה מרכב שנמלט מהמקום, וכעבור זמן קצר הנהג הדורס נוטרל על ידי שוטרים ובהמשך נקבע מותו. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים.

השוטר שנטרל את המחבל סיפר למעריב: "נסעתי עם הניידת אחרי רכב עם פגיעה בפגוש. באותו רגע קיבלנו דיווח על פיגוע בצומת כוכב יעקב עם תיאור של הרכב הפוגע. באותה שנייה הבנתי שמדובר ברכב שאני נוסע אחריו, צמצמתי את המרחק, ביצעתי ירי לעברו ועצרתי אותו במקום". השוטר הפך לגיבור היום לאחר שהצליח תוך זמן קצר, ותוך חתירה למגע ונחישות, לבצע את המעצר של מחבל, שדקות ספורות לפני כן הצליח לדרוס ולפצוע צעירה.

המחבל הוא ראני מאמון פאיז אבו עלי, בן 45 מביתוניא, נשוי עם חמישה ילדים, אשר החזיק בהיתר עבודה ועבד בסניף רמי לוי הסמוך למקום הפיגוע.

פיגוע דריסה בכוכב יעקב (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
פיגוע דריסה בכוכב יעקב (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

צפו בתיעוד נטרולו של המחבל:

ראש הממשלה, יאיר לפיד, צייץ: "יחד עם כל עם ישראל, אני מתפלל לרפואתה של הצעירה שנפצעה בפיגוע הדריסה בבנימין, אני מחזק את כוחות הביטחון שפעלו בנחישות לחיסול המחבל הנתעב. נמשיך לפעול נגד הטרור בכל מקום וביד קשה".

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, צייץ: "‏מתפלל לרפואת הצעירה שנפצעה קשה היום בפיגוע דריסה בבנימין ומחזק את כוחות הביטחון שחיסלו את המחבל".

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]