יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ, הגיב היום (רביעי) לחוסר התגובה של הממשלה החדשה לשיגור הרקטה הכושל משטח הרצועה לעבר ישראל אמש.

״בשנתיים האחרונות יצרנו משוואת תגובה צבאית, אזרחית וכלכלית מול חמאס וארגוני הטרור בעזה שהביאה לתקופה השקטה בעוטף מזה שנים. אמש המדיניות הועמדה למבחן לראשונה בתקופת הממשלה החדשה ולא זכתה למענה", ביקר גנץ.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד הוסיף: "אני בטוח שנשקלו מגוון שיקולים רחב כפי שראוי, ובכל זאת חייבים להגיד גם הבוקר: כל רקטה, וכל בלון - צריכים לקבל מענה התקפי, חד וברור. וגם אם התקבלה ההחלטה הנכונה והשקולה - הצביעות של גיבורי המקלדת בממשלה ובראשם הפירומן מחברון, זועקת הבוקר לשמי העוטף".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לדבריו של גנץ ועקץ אותו בטוויטר: "היי בני, כעת התפנה לך זמן, תוכל לארח יותר את אבו מאזן בביתך. שבענו ממדיניות החנופה שלך לטרור. עליה של 800% בפיגועים בשנה האחרונה רשומה על שמך. לך לנוח קצת, הגיע הזמן".

כזכור, ירי בוצע משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל. הרקטה לא חצתה את הגדר ונפלה בשטח הרצועה. צה"ל אישר את הפרטים והוסיף כי לא הופעלה התרעת צבע אדום. האירוע התרחש כיממה לאחר שעל פי הדיווחים ארגון הטרור חמאס הודיע כי למצרים כי "לא יעמוד בחיבוק ידיים", אם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, יעלה להר הבית. על פי הדיווח ברשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המקורבת לארגון חיזבאללה, חמאס גם מסר כי "הצעד של בן גביר יביא לפיצוץ המצב".