בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (רביעי) ברדיו 103FM על ההתרחשויות הפוליטיות והביטחוניות החדשות, ביניהם על פעילות הגדווד המעורב לביאי הבקעה ביריחו, בה עצרו הלוחמים מספר מחבלים. בנוסף, דיברו על מיקומן של נשים בצבא. 

"דבר שעובר מתחת לרדאר הוא שאחרי כל הטרללת על הפרוגרסיביות של צה"ל והנשים הלוחמות, אז מתברר שהגדוד המעורב הזה עשה את העבודה ביריחו. רוב הכוח שם מכיל בנות, אז אולי זה דווקא נחמד הגדודים עם הלוחמות. אתה לא תכחיש שאתם מנהלים במשך שנים מסע חשוך, נבער, שמרני ומפלה נגד שילוב נשים שעומדות בדרישות בלי להוריד את הרף של כלום", טען כספית.

"למה יש לך ציפיות נמוכות מלוחמות?", שאל מגל בתגובה. "לכך הכשירו אותן, לא? אף פעם לא אמרתי שנשים יכולות להיות לוחמות, אני נגד יחידות מעורבות ואני חושב ששילוב נשים פוגע ביחידה. הנשים שרוצות להיות לוחמות, אני בטוח שהן ברמה גבוהה. זה לא קשור לדברים האלה בכלל". 

בהמשך, התרכזו השניים ברפורמה של שר המשפטים: "עכשיו מתמקדים ברפורמה המשפטית", הכריז מגל. "אנחנו ממשלת ימין ויש לנו עכשיו מאבק משמעותי. עושים את הרפורמה הכי חשובה שצריכה המון קשב, ריכוז ואנרגיה. יש פה מאבק קשה מאוד בתוך החברה הישראלית וצריך לנצח אותו. תפסיקו לנסות לנצח בכל הרשויות, ואל תתרגשו מהשמאל. גיבוי מלא למהלך הזה".

"שתבינו, מה שהם הולכים להבין עכשיו לא יעזור לכם לא במשילות, לא באלימות ברחוב, לא ביטחון האישי ולא ביוקר המחיה", טען כספית. "כל מה שנתניהו עושה עכשיו זה כדי שהוא יוכל למנות את השופטים לבד. כל הדבר הזה נועד לצרכים של שתי משפחות - דרעי ונתניהו".