שני אזרחים נרצחו וחמישה נפצעו בדרגות פציעה שונות בפיגוע הדריסה שאירע היום (שישי) בשכונת רמות בירושלים. בתוך כך, המשטרה פרסמה תיעוד ובו נטרול המחבל, זמן קצר לאחר הדריסה.

על פי התיעוד, בלש של היחידה המרכזית במחוז ירושלים, שחלף עם רכבו הפרטי במקום בדרך לבני משפחתו, הבחין בפיגוע ויחד עם שוטר סיור נוסף מתחנת לב הבירה, שהגיע למקום, חתרו ונטרלו את המחבל בירי ממוקד שבוצע לעברו, בעת שהיה בתוך הרכב. כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום, החלו בטיפול מהיר בזירה, שכלל בין היתר סיוע באמצעי פינוי הנפגעים, סגירת הזירה ואיסוף ממצאים לטובת חקירת הפיגוע.

בתום הערכת מצב שקיימו בזירה מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, הוטלה חקירת הפיגוע על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ובתוך כך הוחלט על המשך הפעילות המבצעית הנדרשת. 

מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי אמר בהערכת המצב שקיים בזירה: "מדובר בפיגוע דריסה קשה שהוביל לפגיעה בחיי אדם. שוטרים  ממחוז ירושלים שחתרו למגע - נטרלו את המחבל בתוך זמן קצר מאוד. שוטרי משטרת ישראל נמצאים בחזית העשייה הביטחונית בימים אלו ובכלל, ואנחנו נמשיך להיאבק בטרור ובמחבלים באשר הם, בירושלים ובכל מקום אחר".

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ציין: "שוטרי המחוז חתרו למגע ונטרלו את המחבל, בהם שוטר שלא היה במשמרת. מדובר במפגע בודד שהשתמש ברכבו ככלי נשק נגד אזרחים תמימים ובהם ילדים. המאבק בטרור על כל גווניו ובמחבלים באשר הם ימשך ואנחנו נפעל בכל הכלים שברשותנו בכדי להמשיך להגן אזרחי ישראל".