שר הביטחון יואב גלנט התייחס הבוקר (שישי) במהלך דברים שנשא בוועידת הביטחון במינכן, למכירת הנשק שמתקיימת ע"י איראן למדינות נוספות בעולם, על אף האמרגו המוטל עליה בנושא זה. גלנט התייחס לייצוא טילי הקרקע-קרקע וכלי הטיס הבלתי מאויישים, וקרא לקהילה הבינלאומית לפעול בנושא זה כנגד משטר האייתולות. 

מהדקות את השת"פ: איראן ורוסיה פועלות להקמת מפעל לייצור אלפי מל"טים ברוסיה
גורמים בארה"ב חשפו: כך איראן הפכה ליצרנית כטב"מים מובילה בעולם
 
 ״מתחת ומעל לפני השטח, איראן חותרת ללא הפסקה להשמדתה של מדינת ישראל. היא עושה זאת גם ישירות, וגם באמצעות שלוחיה - צבאות הטרור הפועלים בסמוך לגבולות ישראל. איראן מאיימת על ישראל ולא רק עליה אלא גם על ביטחונה ויציבותה של אירופה, ושל העולם בכלל״, ציין השר. 

עוד הוסיף כי "השפעותיה השליליות של איראן הולכות ומתפשטות, חוצות יבשות ומדינות. במהלך השנה האחרונה, איראן הפכה ליצואנית גלובאלית של נשק קטלני והיא מקיימת מגעים למכירתו עם לא פחות מ-50 מדינות ברחבי העולם. על הקהילה הבינלאומית לאחד כוחות ולנקוט בצעדים דחופים ומהירים כדי לעצור את עסקאות הנשק שאיראן מובילה, ולייצר מנגנון הרתעה וענישה אפקטיבי״.

הוא ניסה להזהיר את הקהילה הבינלאומית בנושא: ״אם כך נוהגת איראן כאשר אין בידה יכולת גרעינית, דמיינו מצב בו ארסנל גרעיני מוחזק בידי משטר האייתולות הרצחני, זהו איום בלתי נסבל על ביטחון העולם. עלינו לנקוט בכל הכלים האפשריים - ואני מדגיש - בכל הכלים האפשריים - כדי למנוע מאיראן יכולת גרעינית״.