אלוף במיל' גיא צור, מפקד זרוע היבשה לשעבר וראש מטה פיקוד דרום בזמן ההתנתקות, פרסום היום (שני) פוסט חריף נגד הרפורמה במערכת המשפט וטען כי מדינת ישראל עלולה להפוך ל"איראן היהודית".

איזה גוש זוכה לרוב? סקרי מנדטים חדשים על רקע הרפורמה המשפטית
"לא לבזבז משבר טוב": התחזית של לפיד להידברות אפשרית עם הקואליציה

"מי שחושב שאחרי שההפיכה המשטרית הזו חלילה תעבור, ניראה כמו פולין או הונגריה טועה", כתב צור בפתח דבריו, "דיקטטורה מופרעת עם דת משיחית בהיעדר בלמים של האיחוד האירופי זו איראן יהודית. מי שמרגיע את עצמו שזה לא יהיה קיצוני כל כך שישמע את גפני אמסלם גוטליב ואטריביאן השקרנים, לדוגמא, מלאי השנאה שיחשוב טוב מה הולך להיות פה. אולי רחמיו של לץ גביר שר המשטרות והפיתות יצילנו".

"ראיתי אתמול את שר הביטחון מבוהל קורא להידברות", הוסיף, "אל תטעו, הוא מבוהל כי יצא בקטנה נגד ביבי וקרא להידברות בלי אישור. לא בגלל שהמדינה חשובה לו. טייסי 69 הם הכי טובים שיש. הכי טובים שיש. טוב שבחורינו שולחים סימן קטן מה יהיה פה אם ימשיכו. טייסי אל-על יצאו גדולים, כמעט. חבל שבסוף מצאו למשפחת המלוכה המבישה חסרת השובע, מי שיטיס אותם".

לסום כתב צור: "מי שחושב שימשיכו לחרב את מדינת ישראל ועדיין המילואימניקים יבואו והטייסים יטוסו והכל יתנהל כשורה חולם. חלאס עם הצביעות. מי שמוקיע את טייסי 69 וכל יתר המילואימניקים המופלאים שלנו שתמיד עומדים בראש וגם הפעם, ששולחים סימנים ראשונים לאדוני הארץ החדשים, עברייני הצמרת שנקראים ממשלה. מי שמוקיע אותם הוא או צבוע או טיפש או ביביסט. שקט הוא רפש. צביעות היא גועל. כפיים לגיבורי הארץ הזו".