הפיגוע בתל אביב: הבוקר (שישי) הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת הפצועים בפיגוע שאירע אמש ברחוב דיזנגוף בתל אביב. אור אשכר, שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי, רותם מנסנו, שנפצע גם הוא באורח קשה מאוד ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי, ומיכאל אוסדון שמאושפז בבית החולים במצב בינוני.

מצבם של שניים מהפצועים קשה מאוד, החשוד בהסעת המחבל הסגיר את עצמו למשטרה
רגע לפני הפיגוע בתל אביב: כך תועד המחבל בשטח ישראל | צפו בתיעוד
שלושה פצועים באורח בינוני עד קשה; המחבל חוסל, אביו נעצר ע"י כוחות הביטחון

משפחתו של מנסנו, DJ במקצועו, ביקשה להעביר את ההודעה הבאה לאנשים שהוא היה אמור לתקלט באירועים שלהם בתקופה הקרובה. "בננו, אחינו וחברינו היקר רותם מנסנו נפצע אמש בפיגוע בדיזנגוף. הוא כרגע נמצא במצב קשה מאוד אך יציב. אנו המשפחה והחברים צמודים למיטתו ותומכים בו ומודים לכולם על כל התמיכה, האהבה והתפילות שלכם עבורו", כתבה המשפחה.

"רותם הוא DJ אהוב שמשמח כלות וחתנים ואנו מבקשים להעביר כעת מסר לכל בעלי השמחה שסגרו עמו אירוע בשבועות הקרובים, לצערנו כאמור הוא אינו יוכל להגיע אך הסירו דאגה מליבכם ומיטב עמיתיו ימלאו את מקומו. טלפון לבעלי שמחה בלבד לשאלות נוספות: Dj מוטי 0505890399", הוסיפה.

רותם מנסנו  (צילום: באדיבות המשפחה)
רותם מנסנו (צילום: באדיבות המשפחה)

בנוסף ביקשה המשפחה לציין כי "רותם הוא בחור חזק. אנו בטוחים כי ילחם ומחכים להמשך שיפור במצבו, ומאמינים כי הוא יחזור לשמח עוד זוגות רבים באירועים בעתיד ושולחים איחולי החלמה מהירה לחבריו שנפצעו עמו".

אשכר התחרה בעבר באליפות העולם בתחרות "איש הברזל", משפחתו ביקשה שלא להתראיין.

אור אשכר (צילום: באדיבות המשפחה)
אור אשכר (צילום: באדיבות המשפחה)

"חייבים להמשיך בחיים"

מיכאל אוסדון סיפר כי היה בדרכו לחתונה של חבר יחד עם שני חברים קרובים כשהמחבל רץ לעברם ופתח באש.

"אתמול בשעה 20:40 בערך הלכנו בדיזנגוף מצפון לדרום, בדרך לחתונה של חבר קרוב - וממש בהגעה לצומת אחד החברים שלי שהיה משמאלי קיבל כדור מאחורה. לאחר מכן המחבל עבר לצד שלי גם ירה בי כדור מאחורה, הזזתי את הראש - והלחי שלי נפגעה ולא הראש. הוא ירה עוד כדור אחד בחבר השלישי", אמר.

"אחרי שחברים שלי נורו ונפלו על הכביש, ניסיתי לרוץ לכיוון צפון ולברוח כשהמחבל ממשיך לרוץ אחריי. הוא ירה עליי עוד כדור אחד אבל פספס. המשכתי לגלידריה, וביקשתי מהם שיזמינו אמבולנס, והאירוע התגלגל עוד דקה וחצי עד שכוחות הביטחון הגיעו. פינו אותנו לבית החולים, ולצערי שני החברים שלי במצב שצריך להתפלל עבורם שיהיו חזקים". 

זירת הפיגוע בתל אביב (צילום:  אריק מרמור פלאש 90)
זירת הפיגוע בתל אביב (צילום: אריק מרמור פלאש 90)

מיכאל אמנם לא הצליח להגיע לחתונת החבר, אך סיפר כי האירוע התקיים למרות הפיגוע. "אני שמח על זה מאוד. אנחנו חייבים להמשיך בחיים ואסור לנו לעצור ולתת למישהו את ההבנה שאנחנו לא מתכוונים להישאר ולהילחם. אני באמת מבקש להתפלל על החברים שלי, אני אהיה בסדר", סיכם.