מגיב לדרמה המדינית: מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה התייחס במהלך דברים שנשא, לחידוש היחסים הדיפלומטיים בין סעודיה לאיראן. "ההתקרבות בין הסעודים לאיראנים טובה לעמי האזור ומהווה אינטרס שלהם, ולא תבוא על חשבונם", ציין אמש. 

התפתחות דרמטית: איראן וסעודיה הודיעו על חידוש היחסים בין המדינות
"הסעודים הרגישו חשופים": גורם מדיני מתייחס לחידוש היחסים בין איראן וסעודיה

עוד טען כי "במידה שההתקרבות בין המדינות תמשיך במסלול הנכון, הדבר יפתח אופקים שונים בלבנון ובאזור. כמו כן, נסראללה התייחס למחאות שמתקיימות כנגד הרפורמה המשפטית, והציג לטענתו, את החשש הגדול שקיים בישראל מהעתיד. 

"יש קונצנזוס בתוך הישות הכובשת שהחלוקה הפנימית והגורם החיצוני יובילו אותה לסיום דרכה. בישראל יש תסביך 'נבוכדנצר', והיא חוששת מהרס שלישי של הישות", כך לפי נסראללה. 

הוא הוסיף כי "אחת הסיבות העיקריות למשלחות האמריקאיות לישראל היא לטפל בקרע הפנימי, שעלול להוביל להתנגשות עקובה מדם, ישראל נשחקת מבפנים. מה שקורה בתוך ישראל פותח תקוות גדולות.

בתוך כך, ממשלת סוריה הוציאה הלילה (שישי-שבת) הודעה בה בירכה על הסכם חידוש היחסים הדיפלומטיים בין ערב הסעודית לאיראן. גם באיחוד האמירויות הגיבו, כאשר שר החוץ, שייח' עבדאללה בן זאיד, ברך אף הוא על חידוש היחסים, ואמר כי מדובר בצעד חשוב "לקראת השגת יציבות ושגשוג באזור".