שר הביטחון יואב גלנט קיים אמש כמה הערכות מצב עם צמרת מערכת הביטחון בעקבות האירועים הביטחוניים בימים האחרונים, בינהם פיצוץ המטען סמוך לצומת מגידו.

דור חדש של מחבלים: האם ההסתה ברשתות תוביל לאינתיפאדה?
אביו של הפצוע מהאירוע החשוד כפיגוע בצפון מעדכן במצבו: "הוא יהיה עיוור"

טל לב רם, הפרשן הצבאי של 'מעריב', שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM והתייחס לאירועים: "המטען הוא לא בעל מאפיינים דומים ממה שאנו מכירים ביו"ש, אלא דומים יותר לגזרת דרום לבנון. במערכת הביטחון רואים מוטרדות גדולה מציר איראן חיזבאללה חמאס. זה לא שאנחנו ערב מלחמה, יש המון פייק ניוז שרץ ברשתות החברתיות".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"היו עוד אירועים נוספים שקשורים אל האירוע הזה. עם כל זה שמדובר באירוע חריג, תקדימי ויוצא דופן, הוא לא משהו שעדיין מתפתח. השמועות כאילו אנחנו ערב מלחמת יום הכיפורים עדיין לא נכונות, ישראל קיבלה החלטה שהיא לא מפרסמת את כל הפרטים. בהחלט מודאגים, רואים מציאות בה אנחנו מתעסקים בדברים אחרים לחלוטין", הוסיף.

לאחר מכן עלה לב רם גם ברדיו צפון 104.5FM ואמר כי "גלנט שהוציא את ההודעות על הערכת המצב, הוא לא מדבר על אירוע אחד בודד. הוא מדבר על כמה אירועים שקשורים בהקשר הזה לאותו הסיפור. אם אני חוזר לדברים שנאמרו מקודם, אם מדברים על תושבי הצפון, אני לא מזלזל באירוע הזה, הוא שונה מכל האירועים שהכרנו, אם אני יכול במידה שאני מבין, אני חושב שצריך להנמיך את רף הלחץ והפאניקה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm