סגן מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, הצהיר היום (חמישי) כי "האזור החל לנוע נגד ארה"ב וישראל", והדגיש כי "חידוש היחסים הדיפלומטים בין איראן לסעודיה סיכל את התוכניות לאפוך את איראן לאויב במקומה של ישראל". קאסם הוסיף כי "הניסיון האיראני לשקם את היחסים עם שאר מדינות ערב, כמו איחוד האמירויות, יביא לרווחת כל המדינות האלו"

דבריו של קאסם מגיעים כיממה לאחר הנאום התוקפני של מזכ"ל ארגון הטרור, חסן נסראללה. מזכ"ל הארגון נאם אמש והתייחס לפיגוע המטען במגידו. לדבריו, "אם ישראל תחליט לתקוף את לבנון זה יגרור את האזור כולו למלחמה, וארגון חיזבאללה יגיב במהירות לכל מתקפה כזו". יחד עם זאת, המשיך לשמור על העמימות סביב האירוע הביטחוני, ואמר כי "השתיקה שלנו בנוגע לתקרית היא חלק מהמערכה הפוליטית, התקשורתית והצבאית נגד ישראל, אנחנו לא מעוניינים להגיב לכל אירוע".

כמו כן, נסראללה הדגיש כי "נושא הגבולות הימיים הוכיח שהאויב חושש ממלחמה". בהמשך, השיב גם לאיומים של שר הביטחון, יואב גלנט, ואמר כי "איומיו לא שווים כלום". על הסערה הפוליטית בישראל, סביב המשך חקיקת הרפורמה המשפטית, ציין כי "ישראל נמצאת בבעיה, היא לעולם לא הייתה חלשה, מבולבלת ומסוכסכת כפי שהיא היום".