רשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" חשפה היום (שישי) פרטים חדשים על התקיפה שיוחסה לישראל באזור דמשק הלילה. על פי הדיווח, התקיפה כוונה למשלוח של שבבים להכוונת טילים ולא לעבר אנשי משמרות המהפכה. עם זאת, מוקדם יותר היום כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי מילאד היידרי, חבר, יועץ וקצין צבאי בארגון משמרות המהפכה האיראני, נהרג בתקיפה אווירית. המרכז הסורי לזכויות האדם טען כי עוד ארבעה קצינים נוספים בכוח הצבאי האיראני נהרגו. 

דיווח: חבר במשמרות המהפכה האיראניות נהרג בתקיפת ישראל בדמשק
דיווחים בסוריה: ישראל תקפה באזור דמשק, פיצוצים נשמעו בסמוך לבירה

בנוסף לכך, משרד החוץ הסורי התייחס לתקיפה ומסר: "ישראל ממשיכה לפעול נגד סוריה, חיל האוויר ביצע תוקפנות ברברית חדשה. התקיפות החוזרות והנשנות האלו מראות על התיאום ההדוק בינה לבין קבוצות טרור - ומוכיחות את המאבק נגד סוריה כדי להעצים את המשבר ולפגוע ביכולות הסוריות. סוריה מוכנה להתמודד עם כל האתגרים והתקיפות הפשיסטיות האלו, כדי להשיג את רצון העם הסורי לניצחון ולהטיל את ריבונותה".

גורם צבאי בסוריה טען כי "האויב הישראלי ביצע תוקפנות אווירית עם טילים מכיוון הגולן הסורי הכבוש, תוך כוונה לפגוע באזורים הכפריים של דמשק. ההגנה האווירית שלנו יירטה את טילי התוקפנות והפילה כמה מהם".

מדובר בפעם השנייה תוך יממה שכלי התקשורת בסוריה דיווחו על תקיפות במדינה. ביום חמישי טענו הרשויות בסוריה כי חיל האוויר הישראלי תקף בדרום דמשק, ובעקבות כך הופעלו סוללות ההגנה האווירית. לפי דיווחים במדינה שני חיילים סורים נפצעו במהלך התקיפה.