שלושה לוחמי צה"ל בשנות ה-20 לחייהם נפצעו בפיגוע דריסה שאירע הערב (שבת) בגוש עציון, בסמוך לכפר הפלסטיני בית אומר שבמרחב חטיבת עציון. לוחמים מחטיבת גבעתי ששהו במקום ירו במחבל וחיסלו אותו. הפלסטינים מדווחים כי המחבל הוא מוחמד בראדעיה, בן ה-23 מכפר צוריף, קצין במנגנוני הביטחון של הרשות.

צוות מד"א שהגיע למקום עדכן כי חייל אחד נפצע באורח קשה, ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא סובל מחבלות בגפיים. חייל נוסף נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים עין כרם בבירה כשהוא סובל מחבלות בגפיים, והחייל השלישי, שנפצע באורח קל, פונה גם הוא לבית החולים עין כרם כשהוא סובל מחבלות בלבד.

פרמדיקים של מד"א אריאל רבי אלי גרטנר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שלושה צעירים כבני 20 שוכבים כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בשיתוף כוח רפואה של צה"ל לבתי החולים כשמצבם קשה, בינוני וקל".

ארגוני הטרור ברצועת עזה וביהודה ושומרון בירכו על הפיגוע. דובר הג'יהאד האסלאמי, טארק עז א-דין הצהיר כי "הפיגוע הוא תגובה טבעית לפשעי הכיבוש, ולהוצאתו להורג של מוחמד אל-עסיבי ולהסתערות על מסגד אל-אקצא".