בני משולם, שנטרל בידיים חשופות את המחבל בפיגוע שהתרחש היום (שלישי) סמוך לצומת צריפין בו נפצעו שני צעירים, תיאר את שהתרחש ושיחזר את רגעי הדרמה בראיון ל"כאן ב'": "ראיתי את הפצוע והייתי מוכן למות בשבילו. עשיתי את מה שמצופה מכל אזרח".

פיגוע דקירה סמוך לצומת צריפין: שני צעירים נפצעו בינוני וקל, המחבל נעצר

"נסעתי על הכביש וראיתי המולה, היה פקק. ראיתי שני  חמישה אנשים והייתה שם סוג של קטטה, המולה", סיפר משולם. "אחרי כמה שניות הבנו, אני ועובד שהיה איתי ברכב, שמדובר בפיגוע. עצרתי את הרכב באמצע הכביש, ירדתי, רצתי לכיוון המחבל, איגפנו אותו אני ועוד שני אזרחים, ובעטנו בו עד שהוא נפל על הרצפה מנוטרל".

"אחר כך רצתי לפצוע ואמרתי לו שאני חובש. הוא היה בהיסטריה ובהתחלה לא רצה שאתקרב אליו. באותו רגע הוא התחיל להידרדר ברמת ההכרה, הבחנתי שהוא פצוע בפלג גופו העליון פציעות חודרות והענקתי לו סיוע ראשוני מציל חיים. הפצוע השני עזר לי לטפל בו ואז הבנו שגם הוא פצוע. בהתחלה לא שמנו לב שהוא פצוע. הוא גיבור", הוסיף משולם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

זירת הפיגוע סמוך לצומת צריפין (צילום: אבשלום ששוני)
זירת הפיגוע סמוך לצומת צריפין (צילום: אבשלום ששוני)

עוד אמר משולם, "למזלי הייתי עם ציוד עליי וכשנגמר לי הציוד נאלצנו להשתמש בחולצה כדי לעזור את הדם. כל הזמן אמרתי לו שהוא גיבור ואלוף ובעזרת השם הוא יעשה את החג עם המשפחה".

כאשר נשאל האם חשש לחייו כשיצא מן הרכב או שפעל מתוך אינסטינקט, השיב: "כשיצאתי מהרכב לא ידעתי ולא עניין אותי אם זה פיגוע ירי או דקירות, לא הייתי חמוש, יצאתי בידיים חשופות. רצתי לכיוון המחבל ורציתי לראות אותו מנוטרל. ראיתי את הפצוע והייתי מוכן למות בשבילו. עשיתי את מה שמצופה מכל אזרח".