חייל נפצע הלילה (רביעי) מירי במהלך הפרות סדר שהתרחשו בבית אומר סמוך לחברון. החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "שערי צדק" בירושלים. בעקבות האירוע צה"ל נערך לפעילות רחבה במטרה לאתר את היורה ותגבר את כוחותיו באזור.

פיגוע דריסה בגוש עציון: שלושה לוחמי צה"ל נפצעו, אחד מהם באורח קשה
תשע רקטות שוגרו, אחת פגעה במפעל בשדרות; בתגובה צה"ל תוקף בעזה

האירוע נערך לאחר שבסוף השבוע האחרון שלושה לוחמי צה"ל בשנות ה-20 לחייהם נפצעו בפיגוע דריסה בגוש עציון, בסמוך לכפר בית אומר. לוחמים מחטיבת גבעתי ששהו במקום ירו במחבל וחיסלו אותו. הפלסטינים דיווחו כי המחבל הוא מוחמד בראדעיה, בן ה-23 מכפר צוריף, קצין במנגנוני הביטחון של הרשות.

בתוך כך, התרעת צבע אדום הופעלה הלילה בשדרות שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו חמישה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, ארבעה מהם יורטו על ידי כיפת ברזל. עשרים דקות לאחר מכן נשמעה התרעה נוספת בקיבוץ ארז שבעוטף. צה"ל דיווח על ארבעה שיגורים נוספים מרצועת עזה לשטח ישראל שנפלו בשטח פתוח, ולא יורטו. עיריית שדרות דיווחה כי הרקטה שלא יורטה פגעה במפעל באזור תעשייה סמוך לעיר וגרמה "לנזק קל". בנוסף דווח כי עד כה לא ידוע על נפגעים.

בתגובה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו אתר לייצור אמצעי לחימה ואתר נוסף לייצור ולאחסון אמצעי לחימה המשמשים את ארגון הטרור חמאס במרכז רצועת עזה.