לאחר הירי שאירע הלילה אל עוטף עזה, שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (רביעי) בסוללת כיפר ברזל בדרום הארץ. בנוסף לירי ולמתיחות הביטחונית, הביקור אירע בעת חוסר הוודאות שקיימת בעניינו של השר, זאת לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו השהה את ההחלטה על פיטוריו, אך גם לא הודיע כי הם מבוטלים באופן סופי. 

למרות ניסיונות הרגיעה: הג'יהאד האסלאמי סירב להתחייב שלא ישגר רקטות
כיפת ברזל הופעלה בגליל; מצה"ל נמסר: מדובר בהתראת שווא
תשע רקטות שוגרו, אחת פגעה במפעל בשדרות; צה"ל תקף בעזה בתגובה

במהלך ביקורו במקום, מסר גלנט: ״נכה בכל מי שינסה לפגוע בנו ונגבה ממנו מחיר כבד שיגרום לו להצטער על כל פעולה נגד אזרחי ישראל וחיילי צה״ל. חיילי צה״ל ערוכים על משמרתם על מנת להגן על אזרחי ישראל בליל הסדר ולאורך כל חג הפסח, כאן ובכל מקום ברחבי הארץ, באוויר, בים ויבשה״. מאוחר יותר, קיים שר הביטחון הערכת מצב עם הרמטכ"ל הרצלי הלוי, ראש השב״כ רונן בר ובכירים ביטחונים נוספים. 

כאמור, ביקורו של גלנט בסוללת כיפת ברזל בדרום מגיע על רקע שבוע ביטחוני מתוח, ולאחר שהלילה זוהו תשעה שיגורים אל עבר העוטף. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו תשעה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, ארבעה מהם יורטו על ידי כיפת ברזל. עשרים דקות לאחר מכן נשמעה התרעה נוספת בקיבוץ ארז.

בערב יום ראשון האחרון, מסוקי ומטוסי קרב של צה"ל הוזנקו בעקבות כלי טיס בלתי מזוהה שחדר מכיוון סוריה לשטח ישראל. הכלי הופל בשטח פתוח. צה"ל ציין כי הכלי שחדר באזור רמת הגולן היה במעקב של יחידת הבקרה של חיל האוויר, הופל בשטח פתוח ולא היווה סכנה בשום שלב. עוד נמסר כי לא הופעלה התרעה על פי המדיניות.