לאחר שבוע מתוח בירושלים, סביב העימותים בהר הבית, נמשכת הכוננות הביטחונית בכל הגזרות. כמו כן, לקראת יום שישי האחרון של הרמדאן, יציינו באיראן ובעולם הערבי את "יום ירושלים" האיראני, ובו ישמעו כמדי שנה, קריאות ואיומים לעברה של ישראל. בתוך כך, תנועת א-נג'באא, מיליציה שיעית-עיראקית, המזוהה עם איראן, פרסמה הלילה (בין רביעי לחמישי) סרטון ובו איימה כי תשגר כטב"מים לעבר ישראל.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בתחילת הסרטון, מופיע הכיתוב "אבאבילים עיראקיים בדרך", כשהכוונה היא לכלי הטיס הבלתי מאויש "אבאביל" שיוצר על ידי משרד ההגנה בטהרן. לאחר מכן מתועדים העימותים בהר הבית לצד הכיתוב "ירושלים הכבושה - תקיפת המתפללים במסגד אל-אקצא". בהמשך, התנועה מציגה "חדר מבצעים" סודי, כאשר פעיליה פורסים על השולחן את מפת מדינת ישראל, ולצד זאת מופיע הכיתוב "שעת האפס של מתקפת המל"טים". 

בין היתר, מופיעים תצלומים של אתרים אסטרטגיים, ובהם נמל אשדוד ונמל חיפה, וגם תצלומים מטושטשים של בכירים לכאורה בצה"ל. לקראת סוף הסרטון, נראית העיר תל אביב, כשבמוקדים רבים ממנה עולה עשן, לצד הכיתוב "פלסטין הכבושה - פיצוץ המטרות הישראליות".  

ביום שני האחרון, אמר דובר משרד החוץ האיראני, נאסר כנעני, כי "אנו עדים להתפתחויות מיוחדות בזירה הפלסטינית. למרות שהמשטר הציוני נאבק במתיחות הפנימית ובסערה הפוליטית, ראינו התקפות חדשות בשטחים הפלסטינים, הן בעזה והן בפעולות טרור בגדה המערבית". עוד טען, כי "ישראל ביצעה גם פעולות טרור נגד הריבונות הטריטוריאלית של סוריה והפרה את קדושת האסלאם, המשטר הזה לא יוותר על כל הזדמנות לפעול באופן פלילי נגד תושבי האזור".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"למרבה המזל, אנו עדים להתעוררות של האומה האסלאמית. בחודש הרמדאן הקדוש, אנו עומדים בפתחו של יום ירושלים, בו נראה את אומות העולם החופשי מתאחדים לטובת זכויות האומה הפלסטיני. בימים האחרונים אנו עדים לקיום פגישות מדיניות, ובטוחים שנהיה עדים לקיום מפגשים דומים בימים הקרובים", הוסיף.