מפקד יחידת דובדבן, סא"ל ד' נבחר להשיא משואה על ידי הרמטכ"ל. סא"ל ד' מייצג את המערך הלוחם בצה"ל, אשר פועל ללא הפסקה במספר רב של גזרות בכדי להבטיח את השקט, הביטחון ושגרת החיים התקינה של אזרחי ישראל.

משיאת המשואה שמשנה חיים: "נער צריך לקבל הזדמנות שווה מהיום שנולד"

הוא בחר בדרך של שליחות ונתינה למען הכלל, אמון על הכשרת לוחמים חדשים, מוביל לוחמים ומפקדים במשימות מבצעיות ומכין את יחידתו ליום פקודה. סא"ל ד' ידליק את משואת צה"ל בשם לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון, המחרפים נפשם בעשייה מבצעית למען ביטחון המדינה.

סא''ל ד' (צילום: דובר צה''ל)
סא''ל ד' (צילום: דובר צה''ל)

סא״ל ד׳ התנדב למסלול לחימה בחטיבת הצנחנים וביצע את כל תפקידי הליבה - החל מלוחם ועד לתפקיד מג״ד. בתפקידו כמפקד פלוגה בחטיבת הצנחנים, במבצע "צוק איתן", נפגע והתעקש להמשיך להילחם. לאחר הלחימה, ועל אף פציעתו, החליט הקצין להמשיך בשירות קרבי כמפקד לוחם.

במהלך מבצע "שומר החומות" שימש כמפקד גדוד והוביל אותו להישגים מבצעיים מרשימים שזכו לפרס הרמטכ״ל ליחידות מצטיינות. סא״ל ד׳ נשוי ואב לשישה.

אחד מסגני יחידת דובדבן, רס״ן א׳, מספר: ״בשבילי סא"ל ד' הוא הרבה מעבר למפקד שמוביל את היחידה ביד רמה למשימות חשובות וערכיות. הוא קודם כל בן אדם צנוע, עניו וחבר אמיתי שדואג לחייליו כאילו הם ילדיו שלו. ד' הוא מקצוען מהמעלה הראשונה שאף פעם לא נח על זרי הדפנה ונמצא תמיד בתנועת למידה ושיפור. אני שמח מאוד שהוא נבחר לייצג את צה״ל, הערכים שלו הם הערכים המובילים שעליהם צה״ל מחנך את מפקדיו וחייליו״.