עדכונים חיים

אסון במבצע בג'נין: הלוחם דוד יהודה יצחק ז"ל נהרג מירי במחנה הפליטים

לוחם צה"ל דוד יהודה יצחק ז"ל נהרג מירי במחנה הפליטים ג'נין. הוא נפצע והובהל לבית החולים אולם לאחר מכן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הלילה חמש רקטות שוגרו לעבר שדרות והעוטף

דוד יהודה יצחק ז"ל דוד יהודה יצחק ז"ל (צילום: דוברות מועצת בית אל)

מבצע "בית וגן": לוחם צה"ל דוד יהודה יצחק מבית אל נהרג מירי במחנה הפליטים. הוא נפצע והובהל לבית החולים אולם לאחר מכן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחתו.

בתוך כך, הלילה (שלישי-רביעי) זוהו חמישה שיגורים של רקטות שנורו משטח רצועת עזה לעבר ישראל, ונזק נגרם לבית בשדרות. צה"ל תקף ברצועת עזה בתגובה לשיגור הרקטות, ותקף אתר תת-קרקעי לייצור אמצעי לחימה ואתר לייצור חומרי גלם רקטיים של ארגון הטרור חמאס.

צביקה יחזקאלי מסביר: זה ההישג המשמעותי של צה"ל במבצע בג'נין
בכיר ביטחוני לשעבר מזהיר: "מה שאנחנו מבצעים בצד המדיני יוביל אותנו לאסון כבד"

ראשי המועצות בשומרון ספדו לדוד יהודה יצחק: "גיבור ישראל"

ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון: "תושבי בית אל מבכים על נפילתו של דוד יהודה יצחק הי"ד במהלך פעילות מבצעית בג'נין, לוחם סיירת אגוז, בן בכור למשה ואמונה ואח לשישה אחים ואחיות. ליבנו עם אובדנה הכבד מכל של משפחתו עם היוודע הבשורה המרה.  'הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו'".

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו״ר מועצת יש״ע, שלמה נאמן: ״כואבים את נפילתו של הלוחם דוד יהודה יצחק הי״ד גיבור ישראל. דוד גדל והתגורר בבית אל והיה קצין מוערך ביחידה המובחרת אגוז. אנו משתתפים בצער הגדול ומחבקים את משפחתו, קרוביו, וקהילת תושבי בית אל".

אנה ברסקי
דוד יהודה יצחק ז"ל צילום: דוברות מועצת בית אל

הותר לפרסום: לוחם צה"ל דוד יהודה יצחק מבית אל נהרג מירי במחנה הפליטים

לוחם צה"ל דוד יהודה יצחק מבית אל נהרג מירי במחנה הפליטים. הוא נפצע והובהל לבית החולים אולם לאחר מכן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחתו.

אנה ברסקי
תיעוד מיוחד מתוך ג'נין צילום: טל לב רם