עדכונים חיים

חגורת האש מתרחבת: תקיפות עוצמתיות באזורים אליהם צה"ל טרם נכנס ברצועה

עשרות מחבלים נעצרו וכמה נוספים חוסלו, במהלך פעילות של כוחות הקומנדו ושייטת 13 באזור בית החולים נאצר בח'אן יונס. במהלך הלילה: צה"ל תקף בסוריה בתגובה לשיגורים לעבר ישראל | עדכונים שוטפים

תקיפה בעזה תקיפה בעזה (צילום: עטיה מוחמד, פלאש 90)
מעריב אונליין
פוסט נעוץ נעוץ
כוחות צה"ל בעזה - מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

צה"ל ממשיך לפעול באזור בי"ח נאצר בח'אן יונס; מתי תחל הפעולה ברפיח?

על רקע הביקורת הבנילאומית בסוגיה, בישראל ממשיכים להיערך לתמרון אפשרי באזור רפיח על מנת להתמודד עם מנהרות ההברחה ממצרים | עדכונים שוטפים 

מעריב אונליין

חגורת האש מתרחבת: תקיפות עוצמתיות במחנות מרכז הרצועה

חגורת האש מתרחבת: תקיפות עוצמתיות במחנות מרכז הרצועה. הפלסטינים מדווחים על תקיפה בסביבת בית החולים חללי אל-אקצא בדיר אל-בלח.

מעריב אונליין

לקראת עסקת חטופים? הנייה מבהיר - התנאי שחמאס לא יתפשר עליו

הטרוריסט אסמאעיל הנייה, אחד ממנהיגי ארגון הטרור חמאס, האשים את ישראל בכך שעסקת חטופים נוספת טרם יצאה לפועל. בנוסף, הדגיש כי חמאס לא יסכים להתפשר על ויתור בנוגע לסיום המלחמה. 

לכתבה המלאה 

סוכנויות הידיעות

לאחר פחות מחצי שעה: חוסל המחבל ששיגר את הרקטה לאשקלון | צפו בתיעוד

מחבל החמאס ששיגר הבוקר את רקטה לאשקלון, חוסל ע"י כלי טיס של חיל האוויר. 

חיסול מחבל החמאס ששיגר רקטה לאשקלון (צילום :דובר צה"ל)
פלד ארבלי

למרות שביידן לוחץ להפסקת אש: ארה"ב מתכננת לשלוח נשק לישראל

על פי דיווחים, ממשל ביידן מתכנן לשלוח לישראל אספקת נשק הכוללת פצצות, ערכות הנחיה מדויקות ומרעומים, זאת במקביל למאמציו להביא להפסקת אש בלחימה בין צה"ל לחמאס, כך על פי גורמים אמריקאים.

לכתבה המלאה 

סוכנויות הידיעות

בתגובה לשיגורים שנורו לעבר ישראל: צה"ל תקף הלילה בסוריה

במהלך הלילה, בתגובה לשיגורים משטח סוריה לדרום הגולן שלא חצו לשטח ישראל, צה"ל תקף בירי ארטילרי את מרחב הירי ומטוסי קרב תקפו מחסן אמצעי לחימה של צבא סוריה במרחב מחג'ה. כמו כן, הותקפו אתמול מטרות חיזבאללה בלבנון. 

פלד ארבלי

צה"ל ממשיך לפעול בח'אן יונס: 100 מחבלים נעצרו עד כה בי"ח נאצר

עוצבת הקומנדו, לוחמי שייטת 13 וכוחות מיוחדים תחת אוגדה 98 פועלים בבית החולים נאצר בהתבסס על מידע מודיעיני המעיד על פעילות טרור בבית החולים. פעילות זו הובילה למעצר של כ- 100 חשודים בפעילות טרור בבית החולים. 

עוד במרחב חאן יונס, לוחמי צוות הקרב החטיבתי 7 פשטו על יעדי טרור רבים במרחב בהם איתרו ציוד לחימה הכולל מטענים, רימונים ונשקי קלאצ'ניקוב. בנוסף, בשיתוף מכלול האש החטיבתי של החטיבה הכוחות זיהו והכווינו כלי טיס שחיסל שני מחבלים אשר נעו על אופנוע והתקדמו לעברם.

פלד ארבלי

ישראל הגבירה משמעותית את פעולותיה על אדמת איראן? | דיווח דרמטי

ישראל ביצעה במהלך השבוע התקפות חשאיות על שני צינורות גז מרכזיים בתוך איראן, אשר שיבשו את זרימת החום וגז הבישול למחוזות בהם מתגוררים מיליוני אנשים, כך דווח ב"ניו יורק טיימס", לפי שני פקידים מערביים ואסטרטג צבאי המזוהה עם משמרות המהפכה של איראן.

לכתבה המלאה

סוכנויות הידיעות