בזמן שישראל נערכה ל"אם כל המלחמות", במשרד הממשלה המיותר טיילו בעולם | אבי אשכנזי

במשרד תחבורה מתפקד היו צריכים, בין היתר, להפוך בשעת חירום כמו זאת את החניונים התת-קרקעיים למקלט ענק שמגן על רבבות האזרחים שאין להם מיגון ולהכווין את תושבי הערים במרכז למנהרות הרכבת הקלה

אבי אשכנזי צילום: אבשלום ששוני
מירי רגב
מירי רגב | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
2
גלריה

האיום מאיראן מרחף על המזרח התיכון בכלל ועל מדינת ישראל בפרט כבר חמישה עשורים. הפעולה של צה״ל היא לא פחות מהזזת לוחות טקטוניים - מהלך שיביא לשינוי ועיצוב מחדש של המזרח התיכון ושל הסדר העולמי החדש, לא פחות מזה.

לא משנה איזו ממשלה תמשיך למשול כאן לאחר המלחמה - זאת ההזדמנות לשנות סדרי בראשית ולשלוח ל"הפסקת פרסומות" כמה משרדי ממשלה מיותרים ולא יעילים.

בראש הרשימה הגיע הזמן לשים את ״משרד התחבורה והבטיחות בדרכים״ שמיום ליום ברור כמה הוא כושל וחסר תועלת בהתנהלות המדינה הזאת.

הרכבת הקלה בתל אביב
הרכבת הקלה בתל אביב | צילום: אבשלום ששוני

במצב חירום היה ניתן בהסכמים משלימים מול ממשלות יוון וקפריסין להפעיל את הטיסות הישראליות מהטרמינלים המקומיים בקפריסין וביוון ובמצב דברים זה כולם היו מרווחים. זה גם היה מייתר את הרצון העז של האיראנים, חיזבאללה וחמאס לפגוע בנתב״ג בכל מהלך צבאי שמתפתח.

תגיות:
מירי רגב
/
משרד התחבורה
/
המלחמה עם איראן
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף