בעקבות המלחמה עם איראן: עלייה בכל המגזרים בביקוש למרחבים מוגנים

קבוצת טלאור-כראדי, העוסקת בפתרונות מיגון, חוותה עלייה חדה בביקוש למיגוניות לאחר תחילת המבצע באיראן - וגם לאחר שהסתיים; מנכ"ל הקבוצה: "הדרישה מגיעה מכל רחבי הארץ, מהמגזר הציורי והפרטי כאחד"

משה כהן צילום: מעריב אונליין
ציור קיר של אליסף מיארה על מיגונית במועצה אזורית אשכול
ציור קיר של אליסף מיארה על מיגונית במועצה אזורית אשכול | צילום: ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב

מהנתונים עולה כי מפרוץ מלחמת חרבות ברזל, נרכשו מטלאור-כארדי בחודש הראשון כ-30 מיגוניות, ובסך הכול משבעה באוקטובר ועד תחילת מבצע "עם כלביא" נרכשו כ-400 מיגוניות. מאז המבצע באיראן חל זינוק בהיקף מכירת המיגוניות, ומתום המבצע ועד היום נמכרו כ-100 מיגוניות.

תגיות:
מיגוניות
/
מלחמת חרבות ברזל
/
מבצע "עם כלביא"
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף