שלוש טילים שיגר סרן א׳ על גג כלי הרכב בשני סבבי תקיפה. לאחר מכן, כטמ"מ נוסף ביצע ירי של טיל נוסף כדי לוודא שכל יושבי כלי הרכב לא יצאו ממנו בחיים: "כל התקיפה נמשכה לא יותר משתיים עד שתיים וחצי דקות", אומר סרן א׳.
"בשעות הצהריים התחלנו בטייסת לעבוד עם יחידת המודיעין. אמרו לנו כי שעתיים קודם לכן הייתה הפרה של הסכם הפסקת האש, ושכלי הנדסי מסוג D11 של ההנדסה הקרבית עלה על מטען, כאשר ישנם שני חיילים פצועים. אמרו לנו להיערך לתגובה כאשר התגובה שנבחרה הייתה חיסול מספר 2 בחמאס".
"מרגע שקיבלנו את הדיווח הראשוני, חלפו תשע או עשר בלבד עד שהיינו מעל הרכב כשאנחנו מוכנים לביצוע השיגור. הרכב נסע על ציר החוף. הוא חשב שתחת הפסקת האש לא יעשו לו שום דבר, אבל מדינת ישראל החליטה אחרת. מספר כלים היו מעליו, אבל בפועל יצאו טילים רק משני כלים. אנחנו היינו הכלי התוקף העיקרי, כאשר לאחר מכן הייתה תקיפה נוספת שלנו ולאחר מכן היתה תקיפה של הכלי השני", משחזר סרן א׳.
"בעזרת שב"כ ופיקוד הדרום ביצענו אימות שזה אכן כלי הרכב וברגע שידענו שזה הרכב, לא היה ספק שעלינו לפעול באופן מדויק כך שבתקיפה יהיו כמה שפחות בלתי מעורבים. ברגע שראינו אפשר לבצע - זה בוצע", אומר סרן א׳. לדבריו, כבר בתחילת האירוע הוא ואנשיו ידעו מי יעד התקיפה ומה תפקידו הבכיר בחמאס.
"התמלאנו בתחושת גאווה גדולה אחרי הביצוע. זאת היתה תחושת גאווה לא אידית, אלא יותר לטייסת ולחיל האוויר שאנחנו חלק מהמבצע הזה. במקביל אנחנו משתדלים להישאר עם הרגליים על הקרקע. זה שהיעד שפגענו בו הוא מספר 2 בחמאס לא משפיע על שיטת הביצוע ואופן הפעולה שלנו", מסכם סרן א׳.