"אבקש להבהיר את הבהרת השב"כ כהודעת הרגעה שמעמידה דברים על דיוקם. שב"כ הזהיר שאין בידיו שום מידע או התרעה קונקרטית על איום הנוגע לעיר. אני שמח שראש השב"כ מפנה קשב מבצעי ומודיעיני לאילת ולאזור אילת, גם אם זה צעד מניעתי. ראש השב"כ ואנשי השב"כ ערכו סיור עבודה באילת כחלק מכניסתו לתפקיד וזאת על מנת ללמוד את האיומים השונים", ציין לנקרי.
עוד הוסיף: "אני וראש השב"כ נפגשנו במסגרת הסיור שלו, קיימנו דיון חשוב ומשמעותי, ראש השב"כ ציין בפניי גם את חשיבותה האסטרטגית של אילת. בפגישה הדגישו שמדובר כחלק מתכנון מבצעי יסודי, חלק מהפקת לקחים רוחבית ובחינת תרחישי קיצון בכלל הגזרות בארץ. אני בוודאי לא מקל ראש בשום איום, אחרי ה-7 באוקטובר בוודאי שאסור להקל ראש, ההיפך הנכון. מרגע פרוץ המלחמה אני מקיים דיונים שוטפים עם כלל גורמי הביטחון, מציף את האתגרים הביטחוניים הייחודים שלנו, אגב בדגש על הגבול המזרחי, אני מתריע מסכנות בגבול המזרחי. אני מדגיש את האיום החות'י אגב על כל משמעויותיו כולל המשמעות הכלכלית והמדינית של השבתת נמל אילת".