באמת, איך אפשר להעלות על הדעת שהארגון הביטחוני החשאי של מדינת ישראל, לא מתעסק בזהות מגדרית, בזהות מינית? מי היה מעלה על הדעת שהוא לא מוכן שעל כל המחשבים בשב"כ, יהיה בחודש הגאווה, דגל הגאווה? פשוט בושה וחרפה, אני מזועזע עד עמקי נשמתי. אגב, אני חושב שבאותה מידה, כל ג' תמוז, בכלל בכל חודש תמוז, שיהיו דגלי המשיח על כל המחשבים בצה"ל, ודגלים של בוא המשיח בכל חודש תמוז.