דגל הגאווה במחשבי השב"כ? אולי שיהיו דגלי משיח בכל צה"ל | ינון מגל

בצה"ל מדיחים לוחמים מתפקידם אם הם הולכים פאץ' של משיח, אבל זה אין סערה בתרעלה-תבהלה-תעמולה. על מה כן יש סערה? על זה שהשב"כ, ובראשו דוד זיני לא מוכן לממן תא גאה בחודש בגאווה

ינון מגל צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
עקבו אחרינו
ינון מגל על החלטת דוד זיני שלא לממן את אירועי הגאווה בשב"כ | צילום: ינון מגל

באמת, איך אפשר להעלות על הדעת שהארגון הביטחוני החשאי של מדינת ישראל, לא מתעסק בזהות מגדרית, בזהות מינית? מי היה מעלה על הדעת שהוא לא מוכן שעל כל המחשבים בשב"כ, יהיה בחודש הגאווה, דגל הגאווה? פשוט בושה וחרפה, אני מזועזע עד עמקי נשמתי. אגב, אני חושב שבאותה מידה, כל ג' תמוז, בכלל בכל חודש תמוז, שיהיו דגלי המשיח על כל המחשבים בצה"ל, ודגלים של בוא המשיח בכל חודש תמוז.

דוד זיני
דוד זיני | צילום: רויטרס
תגיות:
צה"ל
/
גאווה
/
שב"כ
/
ינון מגל
/
חודש הגאווה
/
חדשות 12
/
דוד זיני
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף