בן כספית וינון מגל שבו הבוקר (שני) אל עמדות המיקרופונים באולפן השידור של רדיו 103FM ושוחחו על העניינים החמים. בפתח דבריהם, התייחסו השניים לעדותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתביעה מול כספית, זאת בגין תביעת דיבה על סך 200 אלף שקלים. בנוסף, שוחחו על המחלוקת בישראל בנושא הגעת פוליטיקאים לטקסי יום הזיכרון.

"לא כל אחד חייב לנאום": בנט מגיב לסערת ההשתתפות בטקסים בבתי העלמין
אחרי 4 שנים: דיון בתביעת הדיבה של נתניהו נגד בן כספית

"הייתה חוויה מאוד מעניינת", הודה בן. "להיחשף לנתניהו מקרוב לאורך שעות, פתאום אנחנו באותו חדר. הצלחתי לזהות פה ושם מילים שאינן שקרים, אבל זה כבר להחלטה של השופטת. בסוף האירוע, היא הוציאה את התקשורת. בסופו של דבר הוא תבע אותי על סיפור שאינו שלי. אתה יודע מה הוא עשה מיד אחרי שהוא תבע אותי - יצא לבחירות". בתגובה, השיב מגל: "מצד שני אתה תמיד אומר 'שיתבע אותי', אז נתניהו תבע. אתה לא באמת חושב שיש קשר בין התביעה הזו לבחירות. לדעתי אתה מייחס לעצמך הילה גדולה מדי, אבל בסדר".

בהמשך, התייחס כספית להחלטת שרים בקואליציה להיעדר מטקסי הזיכרון בבתי העלמין הצבאיים: "זה בכלל לא היה על הרפורמה המשפטית, המחאה באה אחרי שנים כשהציבור הביביסטי והפריפריאלי כובש עוד חלקים במרחב של הישראליות. אין משהו פוליטי יותר מאשר לומר לפוליטיקאים לא לבוא לבית העלמין ביום העצמאות. הכנסתם את הפוליטיקה לתוך לבו של השכול. אתם מלבינים פנים של שרים חרדים ושרים מהליכוד, אתם מבזים אותנו, אך להכל יהיה מחיר. המציאות לא נגמרת היום. אתם תשלמו את המחיר הזה. התגובה תבוא, אני לא יודע איך ומתי, אך זה יבוא". 

"יש פה תהליך של שנים", זעם מגל, "מי אתם שתגידו לאנשים לא להגיע? מה זו התרבות שהבאתם? הרסתם את הצבא עם הסרבנות. הרסתם את הכלכלה. הרסתם את יחסי החוץ. עכשיו את יום הזיכרון אתם הורסים, אתם מחריבים את המדינה. מה אתם חושבים, שתחזרו לשלטון? אתם מתבשמים מהסקרים? מי ייתן לכם לחזור לשלטון? מה עובר עליכם? באתם להחריב את המדינה, כל פרה קדושה". לסיום, בן הבהיר: "אני לא מתכוון לומר לאם שכולה מה לעשות".