ח"כ משה טור-פז (יש עתיד) הביע אמש תמיכה בהפגנת הימין הצפויה הערב (חמישי). בחשבון הטוויטר שלו כתב טור-פז: "דעה לא פופולרית (לפחות בגוש השינוי), הפגנת המיליון היא דבר חשוב. גם אם יהיו 'רק' רבע מיליון. יהיו לי שם לא מעט חברים, ככה זה לחיות בין העולמות".

הציוץ של משה טור-פז (צילום: צילום מסך)
הציוץ של משה טור-פז (צילום: צילום מסך)

"ציבור שיוצא להפגין על ערכיו קונה את הזכות לדרוש יותר מנבחריו. שיהיה לכם בהצלחה חברים. אוהבים אתכם. אנשים אחים אנחנו", הוסיף חבר הכנסת מיש עתיד שבהמשך ככל הנראה התחרט ומחק את הציוץ. עם זאת, היו מספר גולשים זריזים שהספיקו לתעד את הציוץ עוד בטרם נמחק.  ביניהן ח"כ קטי שטרית שעקצה: "אמירה חשובה. חבל שככל הנראה קיבלת הוראה למחוק", והשר עמיחי שיקלי שכתב: "אני וקינלי מיודדים עוד הרבה לפני הפוליטיקה, שרתנו באותה יחידה במילואים וגם בכובעו כאיש חינוך נפגשנו לא אחת. הציוץ שלו מוקדם יותר היום הוא ציוץ לעניין, מחבר ומאחד".

"לדאבוננו במשטרת המחשבות של ׳יש לפיד׳ אסור להביע עמדה עצמאית, שלא לדבר על התמודדות מול המנהיג העליון ראו ערך מחיקת הציוץ של רם בן ברק או גורלו של הפודקאסטר עופר שלח", טען.  

בתגובה לדברים, מסר ח"כ טור-פז: "הפגנות הן כלי חשוב במשטר דמוקרטי וזה מה שהתכוונתי בציוץ. מהתגובות שקיבלתי בבוקר הבנתי שהשתמע מדבריי שאני תומך במהות הפגנת הממשלה ולא כך הדבר. אני נגד ההפיכה המשטרית ומשתתף בהפגנות נגדה. מזמין אתכם להצטרף אליי להפגנה במוצ"ש בירושלים".