אירוע חריג התרחש הערב (חמישי) סמוך למסעדה ברחוב רוזנבלום בתל אביב, בה שהה שר הכלכלה ניר ברקת (הליכוד), כאשר מפגינים נגד הרפורמה המשפטית הגיעו והתקהלו במקום. במשטרה ציינו כי שניים מהם נעצרו לחקירה ואחד השוטרים נפצע באורח קל ברגלו, ופונה לקבלת טיפול רפואי. 

לשכת ברקת

מעורכת הדין איריס שמואלי שמייצגת את העצורים נמסר ל"מעריב": "חשוב לומר שמדובר בשני נערים, אחים תאומים, מלח הארץ, שמימשו את זכותם להפגין. הם לא הפעילו שום אלימות. במהלך פיזור ההפגנה השוטר נחבל ברגלו. הם נחשדו בעקבות כך בתקיפתו, אך לאחר חקירתם, התברר לשוטרים שהם לא חשודים בדבר. בניגוד לשמועות - כן נתנו לי לפגוש את העצורים, עוד בשלב מוקדם, וכן אפשרו לי לשוחח עם החוקרים ועם מנהל התחנה. הם שוחררו לקראת השעה 02:00 לפנות בוקר, ללא תנאים מגבילים. המשטרה התנהגה כשורה".

מנגד, מלשכת השר ברקת נמסר: "השר ניר ברקת וצוותו הותקפו באלימות לפני זמן קצר, עת היה השר ניר ברקת בדרכו לרכבו בתל אביב. מספר מתפרעים התעמתו פיזית עם מאבטחי השר ועם שוטרים תוך ניסיון להגיע אליו ולפגוע בו. מאבטחי השר והשוטרים הגנו עליו בגופם. המתפרעים תקפו גם את השוטרים באלימות, שוטר אחד פונה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. מספר תוקפים נעצרו על ידי השוטרים במקום".

"אין שום תרוץ לאלימות. אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה ועלולה להביא לחורבן המדינה ולהפיכתנו למדינה ללא חוק וסדר. אני שולח איחולי החלמה מהירה לשוטר שנפצע ופונה לבית החולים. לכולם יש את הזכות להפגין, אך אין לאף אדם זכות לפעול באלימות", ציין.

כאמור, המפגינים הגיעו למקום בעקבות קריאות בקבוצות הוואטסאפ והטלגרם. בעקבות מעצרם התפרסמה קריאה להפגנה מול תחנת המשטרה בדרישה לשחררם.