ניסים ואטורי ('הליכוד') התראיין הבוקר (ראשון) בגל"צ והתייחס, בין היתר, למתיחות הביטחונית ולפרסומים בכלי התקשורת לפיהם התחמושת במחסני ארה"ב בישראל מצטמצמת בשל הסיוע לאוקראינה: "יש כאן סכנה ברורה, כשמוציאים תחמושת ומעבירים אותה לאוקראינה, יש כאן סכנה, צריך לראות איך מתגברים עליה. אנחנו שומעים שישראל הולכת לייצר בעצמה פצצות, אז אנחנו נעשה את זה ונעמוד ביעדים, אין לנו ברירה, אם האמריקאים ייקחו מפה נשק נייצר פצצות איפה שצריך, עדיין לוחצים עלינו שנעביר עוד תחמושת". 

עוד המשיך ואמר באותו נושא: "אין לנו עניין לריב עם ארה"ב, היא הידידה הכי טובה שלנו בעולם, אבל לגבי נושא הוצאת התחמושת - זו סכנה לישראל, אנחנו צריכים לחדש את המלאים האלו, אנחנו בסכנה של מלחמה רב זירתית, כפי שכולם יודעים, ואנו זקוקים ליותר תחמושת מבעבר, הגענו לקצה של הקצה מבחינת תחמושת".

באשר לעליות המחירים וההתייקרות הצפויה של מחירי החלב, אמר: "כן, יש עליית מחירים, אבל צריך לזכור שכלכלה לא עושים בחודש או חודשיים, קיבלנו את זה גם מהממשלה הקודמת, אל תשכחו, הפעולות שהם עשו בעבר, צריך לטפל בעניין הזה. כמובן שכעת לא צריך להתעסק רק ברפורמה המשפטית, הרפורמה היא לא הראש כרגע, נעביר החודש תקציב, בשנה שעברה היו עליות יותר גבוהות, לא ניתן לזה לקרות שוב, אנחנו צריכים לדאוג לאנשים שלנו. עליית מחירים זו לא התוכנית שלנו, הבטחנו לציבור הבטחה ואנחנו צריכים לעמוד בה. גם בפגרה עבדנו, היו ישיבות, של ועדת חוץ וביטחון, ועדת כלכלה התכנסה פעם או פעמיים, אם לא נעמוד בהבטחתנו לבוחר - נכשלנו". 

על ההידברות בבית הנשיא בנוגע לרפורמה המתוכננת במערכת המשפט: "אני אדם מאמין, בהידברות הזו מה שנוכל להוציא בשיתוף זה מבורך אני מקווה שבאופוזיציה יגיעו בבגרות לסיפור הזה, ולא יחשבו על מנדטים שהם ייקבלו כשהם יוצאים נגד השלטון. חייבים להגיע לשלום בין אחים, גם השמאל מבין שצריך את הרפורמה או לפחות חלק נרחב ממנה, צריך שינויים. לדוגמא, להחליף את נציגי לשכת עורכי הדין... בכל הנוגע לנאומו של לוין בהפגנת התמיכה, אז אונס זה אלימות, וגם כשמחבלים מקבלים הקלות זה לא דבר ראוי, ולכן הלכנו לרפורמה. אני כן מסכים עם דברים מסוימים של לוין, יש פסיקות מסוימות, יש דברים שאנו רואים שהם מאוד בולטים, בכיוון שהוא דיבר עליו".