בחדשות 13 פרסמו הערב (ראשון) סקר מנדטים חדש ממנו עולה כי מפלגתו של בני גנץ ממשיכה לשמור על כוחה בעוד הליכוד נשארת במספר מנדטים נמוך. כמו כן, גוש נתניהו עדיין נמצא בשפל.

נתניהו התראיין ל-CNN והבטיח לקדם את הרפורמה: "ישראל יצאה מאיזון"
רוטמן יורה: "גנץ רוצה לפוצץ את המו"מ, הרפורמה תעבור בקרוב" | האזינו לראיון

מהסקר עולה כי המחנה הממלכתי משיגה 28 מנדטים, הליכוד עם 22 מנדטים, יש עתיד עם 18, ש"ס השיגה 9 ויהדות התורה עם 7. כמו כן, מפלגות ישראל ביתנו והציונות הדתית עם 6 מנדטים, עוצמה יהודית, מרצ, חד"ש-תע"ל ורע"מ עם 5 מנדטים ומפלגת בל"ד 4 מנדטים. מפלגת העבודה לא עברה את אחוז החסימה בסדר זה.

לפי החלוקה לגושים, מגיעות מפלגות האופוזיציה ל-62 מנדטים, הקואליציה עם 49 מנדטים וחד"ש תע"ל ובל"ד עם 9 סך הכל. 

כמו כן, נשאלו המשיבים בסדר למי יצביעו שבמידה ונפתלי בנט ירוץ עם מפלגה עצמאית. תמונת המנדטים במקרה זה: המחנה הממלכתי עם 24, הליכוד עם 21 מנדטים, יש עתיד משיגה 17 מנדטים ומפלגתו של בנט עם 8. החלוקה לגושים: גוש השינוי 65 מנדטים, גוש נתניהו 46 מנדטים, חד"ש תע"ל ובל"ד עם 9 סך הכל.

בנוסף, נשאלה ההתאמה לראשות הממשלה, וגנץ השיג 49% מהמשיבים לעומת נתניהו עם 34%, ו-17% ענו שהם לא יודעים. כשנשאלו המשיבים לגבי ההתאמה בין נתניהו ללפיד, השיג האחרון 39% לעומת נתניהו עם 44%, ו-17% ענו שהם לא יודעים. במקרה של נתניהו מול בנט נמצא כי ראש הממשלה הנוכחי מקבל 43% התאמה לעומת קודמו עם 40%, ו-17% ענו שהם לא יודעים.

כמו כן, נשאלי המשיבים בסקר אם ההידברות על הרפורמה תיכשל, מה נתניהו צריך לעשות? 39% השיבו לגנוז את הרפורמה, 28% השיבו כי יש להעביר רפורמה מרוככת, 20% השיבו להעביר רפורמה מלאה ו-13% ענו שהם לא יודעים. בקרב מצביעי הליכוד ענו 48% כי יש להעביר רפורמה מרוככת, 36% השיבו להעביר רפורמה מלאה ו-7% בעד גניזת הרפורמה.