מתח בליכוד: לאחר הביקורת שהטיח יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן בשר המשפטים יריב לוין, וההקלטה של האחרון שנחשפה מוקדם יותר, בה הוא נשמע מאשים חלקים בליכוד באי העברת הרפורמה המשפטית, נראה כי ממשיך להיות לא שקט במפלגת השלטון. 

"עובד עם המחאה בשיתוף פעולה": יריב לוין בביקורת כלפי הממשל בארה"ב
"הקים סיעה בתוך סיעה?": ח"כ ביטן במתקפה חריפה על השר לוין

במהלך ישיבה שהתקיימה היום (שני) בוועדת הכלכלה בנושא העלאת מחירי מוצרי החלב בפיתוח, תקף יושב הראש שלה ביטן את חבר הכנסת משה סעדה. "שיהיה בריא, סעדה לקח לנו מנדט ואז מעז לתקוף את הח"כים שעבדו 20 שנה בשביל שהוא יוכל להיבחר". 

שר המשפטים יריב לוין מגיב לנאומה של אסתר חיות. (צילום: ערוץ הכנסת)

ביטן אף הוסיף בנוגע לחבר הכנסת הטרי: "אני יודע איך הוא נכנס, לא ניכנס לזה". כאמור, בתיעוד שנחשף מוקדם יותר בוואלה!, נשמע לוין מאשים חברים בליכוד באי העברת הרפורמה המשפטית בשלב זה. 

במפגש עם פעילים חרדים בביתו של האסטרטג החרדי יוסי רוזנבוים אמר לוין: "אין ספק שאנחנו נמצאים בנחיתות בלתי נתפסת ממש. הם מחזיקים את בית המשפט, את היועמ"שית, את כל ראשי המערכת הכלכלית, את הממשל האמריקני שעובד איתם בשיתוף פעולה על הדבר הזה כמו שרואים את הדברים שנאמרים על ידי האנשים מהממשל שם". לוין הדגיש כי הוא לא חושב שמישהו עומד מאחורי פעולותיהם, אלא "הם הם עושים את זה מתפיסה אמיתית שלהם".