יועץ התקשורת רונן צור שוחח הבוקר (שלישי) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM על המשך המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט. כמו כן, תקף בחריפות את תומכי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואת תפקודה של הממשלה.

בפתח השיחה, נשאל על ידי ינון האם הוא מתכוון לרוץ לפוליטיקה. צור השיב כי "רק אם אתה בא איתי. שמעתי שאתה רוצה להיות ראש ממשלה. יאללה, בואו ניקח את שיגעון הגדלות עד הסוף".

לאחר מכן, אמר צור: "טענתי פשוטה ואני חושב שהיא משותפת ליותר מחצי עם. בשנתיים האחרונות מתנהל מסע ציד כנגד כל מי שלא מסכים לאותה אג'נדה ביביסטית קיצונית, והוא מוצג או כפדופיל, אנס או רוצח. הטרור הביביסטי הזה פירק את החברה הישראלית, הוא כמעט פירק את צה"ל והוא כמעט מפרק את היחסים עם ארה"ב, והוא הופך להיות סכנה קיומית".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"התנועה תתעסק בפירוק התופעה שהיא מסוכנת לחברה הישראלית. התופעה של טרור ביסיטי שמתנכל למשפחות שכולות ונכי צה"ל ומתנכל לכל אדם שלא מסכים אותו, בעיניי הוא סכנה קיומית. כשקוראים לחבריי לגוש פלוגות SA נאציות, אני לא מוכן לקבל את זה", הוסיף.

"נוצר סדר יום חשוב בעיניי. גם בימין וגם בצד של גוש הדגל, יהיה צורך להגיע להסכמות על גבולות השיח. אנו לא נאצים ולא אנרכיסטיים. אני מדבר עם כל מי ששותף לשיח הזה. ברצח רבין הייתי שבע מדרגות מרבין, אך גם ראיתי את מסע ההסתה שקדם. כאני רואה מהמרפסת בים-ם איך מנהיגי ציבור צופים באנשים שדורכים ומועכים את ראשה של חיות, יש הבדל בין פעולה של אדם לפעולה מאורגנת. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ינון: "די נו באמת, הניחו שנייה את הכרזות. השפה שלך נורא בוטה ואלימה, אתה נשמע באמוק". 

צור השיב: "לא ראיתי אף אחד מראשי ארגוני המחאה פורס תמונה של נתניהו ומזמין אנשים לרקוד שם הורה. אצא כל פעולה של דריכה על ראשם של מנהיגים? מה הבעיה שלך לצאת נגד זה? ".