ח"כ מירב בן ארי ('יש עתיד'), שוחחה היום (שלישי) עם בן כספית ופרופ' אריה אלדד בתכניתם ב-103FM, בעקבות העימות החריג שפרץ בינה לבין הח"כית מהליכוד מאי גולן שמונתה לשרה לקידום מעמד האישה, והציגה את גרסתה לאירועים.

"צבועה ושקרנית!": עימות חריג במליאה אחרי אישור מינויה של מאי גולן לשרה לקידום מעמד האישה | צפו
לא להאמין: כך נראתה מאי גולן בגיל 22 כניצבת ב"ארץ נהדרת"

"זו לא קטטה, כי לקטטה צריך שני אנשים. מה שהיה זה בעיקר שהיא צורחת ואני שותקת. אם את הולכת לעמית סגל, לפריים טיים, ואומרת 'אני לא שירתתי בצבא בגלל מצוקה כלכלית בבית', קחי בחשבון שתהיה לזה ביקורת", אמרה בן ארי בפתח השיחה.

עוד המשיכה והוסיפה באותו נושא: "אני גדלתי במשפחה חד הורית, במצוקה כלכלית, התגייסתי וחתמתי שלוש שנים. אני אמרתי דבר מאוד פשוט - את באת, דיברת על זה, אני חושבת שמצב כלכלי הוא לא סיבה להשתמט. יותר מזה, אני 10 שנים התעסקתי בזה, ניהלתי מרכז נוער בסיכון, וחינכתי אותם שצריך להתגייס לצבא. זאת תפיסת העולם שלי, הלכת פתחת את זה, קיבלת ביקורת. מה אמרתי שקיבלתי את הצרור הזה? היא חזרה בתשובה, לא חזרה בתשובה. לא תקפתי אותה בכלל, מותר לי להגיד, אז מה תקפתי?", תהתה. 

לטענה כי אולי היא נגעה בנקודה רגישה, בן ארי תקפה: "לכי לפסיכולוג ותטפלי בזה. מה זה הדבר הזה? אני הייתי שם בתוך אירוע לא נעים, זו פעם שנייה שלי איתה. פעם שעברה היא קראה לי קוקוריקו. דיי, בחייאת. באתי לשרת את הציבור וכל היום אני צריכה לשמוע את הדברים המגעילים האלה. גם מה אמרתי? שזה לא תירוץ? שזה מה שאני מירב בן ארי עברה בחיים שלה בעצמה? מה הסיפור? על זה 'מנוולת'? 'תיזהרי מבורא עולם'? ירדה מהפסים. היא אמרה לי 'את אמא לילדה'. לא רוצה אפילו להיכנס לזה, היא אמרה לי הרבה דברים. הגשתי תלונה לוועדת האתיקה, יש לך בעיה עם נושאים רגישים? תטפלי בזה. בסוף אתה חבר כנסת, תלמד לקבל ביקורת, בטח כשאתה מדבר בפריים טיים. את שרה, תעלי לפודיום ותשיבי לי, לא ככה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM