בן כספית וינון מגל פתחו היום (רביעי) את תוכניתם ב-103FM והתייחסו למתיחות הביטחונית ולירי הרב מרצועת עזה הלילה לעבר העוטף ושדרות.

עוצמה יהודית מחרימה את ההצבעות בכנסת: "התשובה בעזה רופסת"
ראש עיריית שדרות תוקף: "נתניהו טועה טעות חמורה, נותן חסינות למחבלים"

ינון: "יורים על ישראל, זו חגיגה של שמאלנים. אלה ימי החג שלכם".

בן: "לא כל כך, זה לא שאני מחדש פה משהו, אבל טוב להיזכר כשהאחים המוסלמים שלטו בישראל. בן גביר חייב לעזה הרבה מאוד טילים. בשנה של בנט נורו 15 רקטות מעזה לישראל. במהלך היממה האחרונה 100 ומשהו, ואני שואל את עצמי מה קורה לזיכרון של האנשים".

ינון: "לפי דבריך, אתה אומר שהפתרון הוא שהממשלה עם האחים המוסלמים יחזרו לשלטון. הם ינהלו לנו את המדינה. זה פשוט גאוני".

בן: "כי המוסלמים לא יורים על האחים שלהם".

ינון: "גם הדוגמא שנתת מהממשלה של בנט זו דוגמה חלקית כי מי שהחליף את בנט זה לפיד, היה מבצע וירו יותר מאלף רקטות. ואנחנו יודעים שגם המבצע היה אחרי שהממשלה התפרקה, לא בזמן שהאחים המוסלמים היו בעלי אפשרות להפיל את הממשלה".

בן: "נתת מיצג של אולי מהמפוארים בהיסטוריה של אמיתות שהן אפילו לא רבע נכונות. בנט לא ירש מצב ביטחוני טוב מנתניהו, זה שקר. בעוטף שריפות על גבי שריפות אחרי שומר חומות, אם רוצים פשוט להיצמד לעובדות - אצל בנט בשנת היותו כראש ממשלה נורו 15 רקטות ואף לא בלון תבערה אחד. מבחינה ביטחונית, ממשלת בנט הייתה פי אלף יותר ימנית, אסרטיבית וקטלנית מממשלת האפסים הליצנית הנוכחית שמדרדרת אותנו בכל התחומים".

"היה שינוי מדיניות בנושא תקיפות באיראן, מזוודות הכסף בעזה הופסקו, בלונים על כל בלון חטפו בראש, כולל פלוגות השיבוש הליליות", הוסיף, "הכל היה שקט. ואז הגיע לפיד, ההוא מבמחנה, וערף את הראש של שלושת המפקדים הצבאיים הכי בכירים בג'יהאד, מה שנתניהו לא עשה מעודו. כל המבצעים שלו נגמרו בחמיצות. יש בצד ההוא אנשים שיודעים את האמת ואני מאמין שבקרוב כל תושבי עזה יידעו את האמת, לצערי הרב על בשרם". 

ינון: "כשאתה אומר שהממשלה הייתה פי אלף יותר ימנית, אתה סתם מקשקש. כי ממשלה עם עבאס, מיכאלי, בר לב, הורוביץ, להגיד שהיא פי אלף יותר ימנית זה אפילו לא בדיחה. כמה שטויות, כמה הבלים. בזכות בנט אין בלונים, נכון. בגלל בנט לא ירו והפסיקו בלונים. גם המדיניות ביו"ש שונתה, בגלל זה נרצחו לנו 19 אנשים תוך חודש. רק אצל לפיד היה מבצע של הצלחה".

"האויב מרגיש חולשה בגלל שזעזעתם את היסודות של המדינה, פגעתם בצה"ל, סרבנות הטייסים פגעה ביסודות של צה"ל ובביטחון המדינה", הוסיף, "מה שעשיתם בחודשים האחרונים זעזע את היציבות שלה, והערבים לא מפסיקים לדבר על זה. לא מהדהדים את זה כי אין אינטרס. חמינאי אמר לפני עשרה ימים: כוח ההרתעה של הישות הציונית הגיע לקיצו". 

בן: "עכשיו מה מתברר? שהמטורללים שהלכו על ההפיכה המשטרית, הבינו שזה לא יקרה ושאין מדינה וצבא לדבר הזה, הם עדיין לא יורדים מזה כדי שהנזק יימשך ושבור ההייטק יעמיק. חיל האוויר תקף בעזה בלילה והיה תוקף כל מטרה שהיו נותנים לו, רק צריך להגיד לו. גם אויבי ישראל וגם מפקדי ישראל יודעים את זה. אנחנו רואים חבורה שרק צריכה תירוץ, פעם זה היה בגלל בג"ץ, פעם אהוד ברק, ועכשיו זה הרצי הלוי ושקמה ברסלר".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM