ינון מגל ובן כספית שבו לשעה השנייה בתוכניתם ב-103FM ולקטטות הידועות. בן השמיע לינון את 'נתניהו והיפוכו', ודברים שאמר על הרפורמה המשפטית ועל הפגנות המחאה. כאשר בריאיון בעברית הוא יצא נגד המפגינים, אבל לתקשורת האמריקנית הוא אמר כי הפגנות המחאה הן תוססות ודמוקרטיות.

משם השניים התייחסו לסיבות בגינן יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ממריא בסקרים. בן טען: "בני גנץ, הזינוק שלו נראה לי נכון. זה לא דבר מקרי, קשה לשנוא את האיש הזה". מגל השיב: "אני לא שונא אותו, ודאי שלו. גם את לפיד אני לא שונא, אני פשוט חושב שהוא לא מתאים להיות ראש ממשלה".  בן אמר: "לפיד מעורר אצלך יצר". ינון שוב הסכים: "לפיד מעצבן אותי, הוא כרגע על 11 מנדטים, מה יש לי לדבר עליו?"

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כספית הוסיף: "יש לי פה רשימה שלמה של חיתוך יוקר המחיה, החלב עלה, טרה, תנובה, שטראוס, כולם קורסים, המדינה מתפוררת. אם אני קונה דירה בזכות הקריסה שלנו, תקבל מפתח. גנץ וברדוגו היו אתמול במשחק של מכבי והביאו להם את הנאחס. כל במבה היה עולה מחירה, היית ממרר לי את החיים. ועכשיו מה? הרי בסוף כל האירוע היה יכול להיחסך מאיתנו אם הוא לא היה מרשה ליריב לוין להתניע את ה-D9 שישה ימים אחרי שהממשלה הוקמה ולהציג את ההפיכה המטורללת הזאת. היא גם לא תקרה וגם נשלם את המחיר".

מגל השיב: "מה שלוין הציע זו משילות גדולה יותר של הממשלה שלא מצליחה לשלוט", בן ענה: "זו השתלטות על המערכת". מגל המשיך: "עשיתם בפייק ניוז הכי גדול שהיה פה על זה שתהיה פה דיקטטורה, יצרתם מרד ומצב מטורף. זה לא שהייתה פה סכנה לדמוקרטיה. גם יצרתם את המצב, גם גרמתם לסיטואציה, וגם אתם באים לטענות לנתניהו. קחו אחריות. איך הא' הזה שראיינו אתמול מהמ"מ, שטוען שהוא עושה את המיונים ליחידה, הוא נותן אולטימטום לראש הממשלה עד ה-20 לחודש לסיים את המו"מ. והאדם הזה נשאר במילואים. איך לא מעיפים אותו? מי נתן את ההוראה? אני רוצה צבא של סוסים דוהרים, של לוחמים, צבא עם רצח בעיניים. פה הכל נהיה לי פיס, לאב ורוקנרול".

"מי שיצר את כל הטרללת הזו הם נתניהו, לוין ורוטמן, ומי שמשלם את המחיר אלו אזרחי ישראל, בעיקר השכבות החלשות. הלילה נרצחו עוד שלושה אנשים. לא משילות, לא ביטחון אישי. נתתי לך דוגמה איך בנט בא ועשה על הראש של השמאלנים מהאקדמיה כי הוא היה שר שידע לעבוד. איך שקד הביאה 4 שופטים לעליון? צריך לדעת לשלוט", השיב כספית. מגל סיכם: "אז שבנט היה שר חינוך הכל נהדר במשרד, ובמשרד המשפטים באמת רואים שהדיקטטורה נפסקה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש,  103fm