לאחר חשיפת המשבר בין מפלגת הליכוד למפלגת עוצמה יהודית, השותפות בקואליציה, על רקע התגובה הישראלית לירי הרקטות מרצועת עזה, ח"כ תא"ל (מיל') צביקה פוגל (עוצמה יהודית) שוחח היום (חמישי) עם סיון כהן ב־103FM, והסביר את עמדתו, את התנהלות מפלגתו בהצבעות מעתה והלאה. בנוסף, הביע פוגל את דעתו על הראיון אתמול בשדרות ובו ח"כ אלמוג כהן תועד מתדרך את אחד התושבים.

אלמוג כהן: "לא מתבייש על הריאיון בשדרות, הערוץ צריך להתבייש"
זעם בשדרות על עוצמה יהודית: "עושים סיבוב פוליטי על חשבון התושבים והמצב הביטחוני"

בפתח הראיון, נשאל ח"כ פוגל אם 'עוצמה יהודית' תחרים הצבעות בכנסת, והשיב: "כן. נכון לרגע זה אני לא יודע על שינוי בגישתו של ראש הממשלה או קבלת חלק מהדברים שביקשנו בהתנהלות המדינית המבצעית. אם לא יחול שינוי, נצטרך לצערי להמשיך לא להצביע. אנחנו לא שם רק על תקן של האצבע ה־64. ככה מתנהלת סיעה או מפלגה אידיאולוגית שיש לה עמוד שדרה אידיאולוגי ובאה לכנסת לא רק כדי למלא כסא אלא באמת כדי להביא לידי ביטוי מדיניות והבטחות שהבטחנו לבוחרים. אי אפשר לחפש כל הזמן רק תירוצים למה אנחנו מכילים את הטרור מעזה, די. אנחנו צריכים להתחיל לפעול, ולהביא תוצאות. אנחנו בתחושה שאנחנו לא עושים את זה, ואני חושב שאנחנו חייבים להתעקש כן לעשות את זה".

"מאחר ואנחנו לא רוצים לגרום לממשלה הזו ליפול, השארנו את הברירה בידיו של נתניהו. לא מתאים לך לקבל את הקווים האדומים שלנו? אין שום בעיה, אני בטוח שגנץ ישמח לזחול לממשלה במקומנו. אם לא, נקבל לפחות חלק מאותן דרישות שמאפשרות לנו לקיים את המדיניות, את הריבונות המדינית, כדי לקיים את הביטחון האישי. אנחנו לא נצביע בעד שום דבר בימים הקרובים. לא נצביע נגד", הדגיש פוגל. "ממשלה ומשרדי ממשלה לא מנהלים בסטטיסטיקה. אני מבטיח שכשנדבר בסוף השנה התוצאות יהיו יותר טובות. אם אני אתחיל לפרוש עכשיו את כל הבור שהשאירה לנו הממשלה הקודמת, התוכנית הזאת לא תספיק".

לאחר מכן, הביע ח"כ פוגל את דעתו על אירועי אתמול עם אלמוג כהן בערוץ 13: "אני יכול להגיד לך בחוסר רצון מוחלט, אבל אני אשקול פעם נוספת כל פעם שישאלו אותי מערוץ 13 להתראיין אצלם. ככה לא מתנהגים. אני לא רוצה בכלל להתייחס לאירוע. יש הבדל בין אותו סרטון טיקטוק בכנסת שאני חושב שהיה לא ראוי, לבין העובדה שכהן רצה להביא לידי ביטוי את מחאת התושבים וביקש מאותו תושב לעשות את זה. אני חושב שהחשיפה שנעשתה לעניין נעשתה ברוח לא הגונה ולא הוגנת. אני לא הייתי מתנהל כך".

בסיום הראיון סיכם פוגל: "אם בנימין נתניהו יקרא לאיתמר בן גביר ויתחיל לשתף אותו, יבין שאנחנו ממשלה לאומית שלא הייתה מעולם כזו בכנסת ישראל, ושהוא באמת מתכוון להביא אותה לידי ביטוי, נתמוך בו בכל דבר. ראש הממשלה חכם ומנוסה, הוא מבין את האופציה היותר גרועה. אני מקווה שהוא יתעשת".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM