חברת הכנסת מיכל וולדיגר שוחחה הבוקר (שישי) עם פרופ' אריה אלדד ב-103FM והתייחסה לניסיון החרם החרדי על מאפיית אנג'ל, לאחר שעמר בר לב שמונה לאחרונה ליו"ר דירקטוריון החברה השתתף אמש בהפגנה למען השיוויון בנטל ונגד החוק לפטור מגיוס לתלמידי ישיבות. 

לדבריה, "אני ברמת העיקרון נגד חרמות, אני לא אוהבת חרמות וחושבת שזה לא נכון. יחד עם זאת, אני מבינה לגמרי את הציבור החרדי. מגיע אדם פוליטי שמתמנה ליו"ר הדירקטוריון של מאפיית 'אנג'ל', ומכניס את האצבע לעין לציבור מסוים, אני יכולה להבין את הציבור הספציפי שאומר 'סליחה, לא בבית ספרנו'. אני יכולה להבין את זה. להגיד לך שאני מחר מתחילה להחרים? לא, אבל לא בהכרח יהיה לי כיף להיכנס למאפייה שהעומד בראשו פועל בעייני בצורה מאוד לא מקובלת ולא נכונה". 

יש לך הרבה זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בהמשך התייחסה לתגובה של הממשלה לירי בעזה ואמרה: "כאופוזיציה לצעוק זה חשוב ונכון וזה התפקיד שלה. כממשלה אתה מנהל את הסיכונים. יש כאן ממשלה לא מושלמת, אני חושבת שבהחלט מעבר לצד הביטחוני, אני לא יושבת בקבינט, זה לא נראה טוב ולא נותן ביטחון.

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"דיברתי על הצד של החוסן הרגשי, המדינה מחליטה החלטה להיכנס לא למבצע כזה או אחר, אך יש לתווך את זה לתושבים ולהגיד שסופרים ורואים אותם, הם לא לבנה בחומה שמגנה על תושבי תל אביב, גבעת שמואל וכו'. זה לא היה. הרגשתי כשהייתי בשדרות, והרגשתי שיש גם כאב של 'לא סופרים אותם'. מצד שני, אני לא בעד חרמות ואני לא מחרימה. אנחנו צריכים לנהל את המדינה. כשיש לי אפשרות לבחור בין הממשלה הזו לקודמת ולגרועות אחרות אם נפיל את זו, אני דבקה בזו כי היא עושה גם המון דברים טובים". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm