העיתונאי ויוצר התוכן אבישי עברי, לשעבר בתאגיד השידור והיום מטפל בשיטת 12 הצעדים, שוחח היום (שישי) עם אריה אלדד ב-103FM על המתיחות הפוליטית והמחאה נגד הרפורמה המשפטית וטען: "נתניהו יודע את האמת - הוא לא קובע והוא לא שולט". 

 "השאלה היא לא איך זה הצליח לזעזע אלא מי קובע ממה מזדעזעים. עכשיו כשכל הקלפים בחוץ ואין עוד טעם בהעמדת הפנים, כולם יודעים מי קובע באמת מה קורה במדינה וזה לא רה"מ והכנסת", טען. "כמו מי שקבע שהרפורמה המשפטית תתבטל ועשה זאת באמצעות איומים של הצבא, של המשטרה, בפועל סרבנות ולא רק איומים". 

"השר הממונה על המשטרה לא מסוגל להורות למשטרה, הוא לא ממונה עליה, זו פיקציה. יש מי שקובע וזה לא אנחנו, הציבור הבוחר. זה לא החל ברפורמה המשפטית, הכוח שקובע היה פה כל הזמן. כשיש לך את היכולת לשלוט באמצעי התקשורת, לקבוע את הכותרות ועל מה ידברו, אתה מסוגל ליצור זעזוע בדעת הקהל. הרבה אנשים לא מבינים את זה, ואנשים חשבוה שהם באמת הזדעזעו, הם לא חשבו שמישהו קבע להם להזדעזע, אני מקווה שעכשיו אחרי מה שעברנו במדינה בחודשים האחרונים, הדברים שאני מדבר עליהם כבר הרבה שנים כמו שלטון האליטות יותר ברורים ושקופים. יש מי שיושב ליד כפתור הווליום וקובע 'עכשיו תזדעזעו'". 

"מכיוון שבכל העיתונים וכל הכלכלנים וכל מי שבידו הכוח אומר שלרפורמה יהיה נזק כלכלי, משהו מתחיל לקרות. יכול להיות שמה שמאפיין מפלגות קיצון כמו זו של בן גביר זה אולי ראיית מציאות קצת אחרת. אני חושב שרה"מ נתניהו ודאי יודע את האמת, הוא יודע שהוא לא קובע ולא שולט". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm