השתתפותו של השר לביטחון פנים לשעבר עמר בר לב בהפגנה בבני ברק, הובילה לקריאה אצל חלקים בציבור החרדי להחרמת נגד מאפיית "אנג'ל", זאת בעקבות מינויו לאחרונה כיו"ר הדירקטוריון. עד כה לא נמסרה תגובה רשמית מטעם המאפייה לסערה, אך יואל שפיגל, נכדו של מייסדה, בחר לתקוף היום (שישי) במילים קשות את החברה החרדית. 

החרדים מאיימים להחרים את "אנג'ל" בגלל בר לב; "זו עבודה כדי שלא ישתעמם"
ח"כ מיכל וולדיגר: "מבינה את הציבור החרדי שמחרים את אנג'ל בגלל עמר בר לב"

"לא זכור לי שיש חוק שאוסר להפגין מול בית של רב כזה או אחר והתגובה של ציבור אוכלי הנבלות והחינם נובעת מפחד והיסטריה כי החבל הולך ומתהדק על צווארם", כתב בפייסבוק, בפוסט שנמחק על ידו זמן קצר לאחר מכן. 

הוא המשיך לתקוף במילים קשות את החרדים: "נגמרו ימי אכילת חינם, יום הדין קרב ובא ושום חרם או קריאות לחרם לא יעצרו אותנו מלתקן עוול של שנים ונשים סוף להשתמטות ולפרזיטיות".

כאמור, בר לב עורר במהלך הימים האחרונים זעם בקרב החברה החרדית לאחר שהשתתף בהפגנת "שיוויון בנטל" נגד הפטור מגיוס לתלמידי הישיבות החרדים. בתגובה להשתתפותו בהפגנה החלו קריאות להחרים את אנג'ל. בין המצטרפים לקריאות החרם היה גם יו"ר ש"ס אריה דרעי, ששיתף את הקריאה לחרם בטוויטר.

גם חבר הכנסת משה גפני הצטרף לקריאות וכתב: "לעומר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה! צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם. בר לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה. אני בז לו! ומקווה שכל אחד יבין על מה ועל מי מדובר".