משה רדמן, ממובילי מחאת ההייטקיסטים נגד הרפורמה המשפטית, שוחח היום (רביעי) עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM על הציוצים האחרונים שלו, על אופן התנהלותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר במבצע "מגן וחץ", ועל עתידתן של ההפגנות נגד הרפורמה.

דובר צה"ל מדגיש: "המבצע לא נגמר, צריך לגלות אחריות"
בכיר לשעבר בשב"כ: כך ינסה הג'יהאד האסלאמי לשנות את המשוואה

בפתח הראיון אמר רדמן בנוגע לציוצים שלו: "נתחיל מזה שמן הסתם אני מברך על חיסול המחבלים. דיברתי על התנהלותו של נתניהו. ההתנהלות של נתניהו ובן גביר אחרי התקיפה, כל האבו עלי הזה, ביבי הפעיל את הביביגרם, להפיץ שם תמונות של המחבלים ולהגיד 'אנחנו מחזירים את הביטחון', ברור שהוא מנסה לעשות מזה הון פוליטי. כשבן גביר מספר שיש לו מניות במבצע כאשר בפועל הוא בכלל שהה בבית מלון באותו לילה, מרגיש מסריח. זה מבאס שאנחנו לא יכולים לסמוך עליהם שיהיו מספיק רציניים ואם כבר הוא יוצא לתקשורת שיתנצל על זה שהרגנו אזרחים כי זה לא סבבה".

"לא ראיתי את לפיד בבוקר של המבצע שולח בערוצים הפוליטיים שלו", המשיך רדמן. "מישהו אמר פעם 'ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים גורליים למדינת ישראל', ההתנהלות הזאת מפריעה. אני בסך הכל מדבר על ההתנהלות שלהם ולא על המבצע".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כאשר נשאל רדמן אם תהיה הפגנה בשבת, השיב: "בטח, מה זאת אומרת? החקיקה לא נעלמה. נתניהו היום מוכיח שהחרב שעדיין עומדת מעלינו מסוכנת".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM