שר האנרגיה וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני ישראל כ"ץ, שוחח הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, והתייחס למאמצי הצבא אולי מול משגרי הרקטות מהרצועה. "צה"ל נמצא בכל בור שיגור, בכל עמדה וחוליה שמנסה לירות", ציין. 

גורמים רשמיים: הסיכויים להפסקת אש כבר בשעות הקרובות - גבוהים
"מין משחק כזה": פרשן מעריב מסביר מדוע החמאס לא מעורב בירי עד כה

עוד הוסיף כי "הוא פועל לצוד את המחבלים ונגבים כאן מחירים כבדים מאותו ג'יהאד איסלאמי. אם אכן זו הרוח אני מקווה שהמערכה תהיה יותר קצרה ממה שהעריכו". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אולי באופן מפתיע, כ"ץ שיבח את פעולותיה של הממשלה הקודמת בגזרה העזתית: "באופן כללי החמאס אחראי, וצריך לגבות ממנו מחירים. כרגע אנחנו במבצע קונקרטי שכוון, ולא בפעם הראשונה, נגד הג'יהאד האיסלמי. גם הממשלה של נתניהו בזמנו, וגם הממשלה הקודמת פעלו נכון וראוי בעניין הזה".

ירי רקטות לגוש דן במבצע "מגן וחץ"

עוד אמר בנוגע לארגוני הטרור ברצועה: "תוך כדי מערכה אין לך עניין שהם יתחברו. מעבר לזה, לא נחדד את עניין האחריות תוך כדי מערכה. כשיש מערכה, בייחוד שגבינו מחיר פתיחה כל כך מהותי מהג'יהאד שהוא מסר לכל ארגוני הטרור. העניין הוא למנוע ירי ולפעול שהירי יפסק. בכל שאר הדברים המדיניות עדיין תיפסק מהבחינה הזו שכל ירי על ישראל וכל דבר כזה יגבה מחיר גם מהחמאס עצמו".

על הופעתו אתמול בערוצי הטלוויזיה בצאתו מישיבת הקבינט אמר: "אני התבקשתי באופן חריג מתוך ישיבת הקבינט להופיע בכל ערוצי הטלוויזיה ולהבהיר את מדיניות הממשלה, ואני הבהרתי אותה בצורה ברורה. הבהרתי שדין שדרות כדין תל אביב, ושכל ארגון טרור כולל החמאס שפוגע בישראל - כל ראשיו יהיו יעד לסיקולים ממוקדים".