ברל'ה קרומבי, מי שאירגן את הפגנת הימין בעד הרפורמה המשפטית, שלח היום (חמישי) מכתב התרעה לפני תביעה ליועץ התקשורת רונן צור, זאת בטענה לדברי הסתה ודיבה שנשמעו נגדו במהלך ריאיון שקיים צור בתוכנית "אופירה וברקוביץ'". בין היתר, נכתב במכתב: "ניסיון נואל שקרי ועקלקל להכפיש ולבזותו תוך שימוש בשקרים בוטים – והכל מתוך מטרה פוליטית ברורה". 

בגלל "הטרור הביביסטי": פנייה לערוצי הטלוויזיה להפסיק את הופעתיו של רונן צור
ינון מגל נגד רונן צור: "השפה שלך אלימה, אתה נשמע באמוק" - כך הוא הגיב

במהלך הריאיון בקשת 12, טען צור כי קרומבי תכנן מראש את הדריכה שהתבצעה על תמונותיהם של שופטי בג"ץ ע"י המפגינים במקום. בנוסף להתנצלות על הדברים, דורש קרומבי מצור פיצוי בסך 100,000 שקלים. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"למרבה הצער, הדברים שנאמרו על ידיך בתוכנית בכוונה ברורה לפגוע, השפילו את מר קרומבי ועשו אותו מטרה לשנאה, לבוז וללעג והם מהווים לשון הרע כהגדרתו בחוק", צויין במכתב ההתרעה. כמו כן, הודגש במכתב כי במידה ולא תימסר התנצלות בנושא, תוגש תביעה בסך כספי גבוה אף יותר. 

מטעם משרד עורכי הדין בן ארי, מרנס תכלת ושות', המייצגים את קרומבי במכתב ההתרעה, נמסר: "מר צור בחר להעליל על מרשנו עלילת דם בשידור במטרה לפגוע בשמו הטוב. למרבה הצער, גם לאחר שמרשנו הכחיש את העלילה בזמן אמת בחר מר צור לחזור על דברי הבלע פעם נוספת. אנו תקווה כי מר צור יעשה נכון, יקח אחריות, יתנצל על דבריו ויפצה את מרשנו ובכך תסתיים הפרשה ולא יהיה צורך להביא את העניין להכרעתו של בית המשפט".